گوشی ریلیمی 5 به روزرسانی شد ، ارتقاء سطح دوربین ، پیشرفت امنیتی

به گزارش مجله تور مالزی، گوشی هوشمند ریلیمی 5 به روزرسانی جدیدی را دریافت کرد که شامل ارتقاء سطح دوربین و پیشرفت های امنیتی می گردد. این گوشی با ارتقاء جدید می تواند از مهم ترین دوربین های موجود در بازار چین باشد.

گوشی ریلیمی 5 به روزرسانی شد ، ارتقاء سطح دوربین ، پیشرفت امنیتی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوشی ریلیمی 5 که از گوشی های چینی پرطرفدار محسوب می گردد، اخیرا یک پیشرفت امنیتی و ارتقاء سطح دوربین را دریافت نموده است.

این سیستم عامل جدید دارای شماره نسخه RMX1911EX-11-A.12 است و اندازه آن حدود 300 مگابایت است. این به روزرسانی سطح امنیتی سیستم عامل اندروید را در Realme 5 تا 5 آگوست 2019 به وجود می آورد و ثبات کلی سیستم را بهبود می بخشد.

افزون بر اینها این سیستم عامل ضمن بهبود اثر حالت پرتره و ارتقاء عملکرد مکالمات ویدیویی واتساپ و فیس بوک مسنجر ، وضوح دوربین اصلی 12MP را بهبود می بخشد. مثل همه به روزرسانی ها این به روزرسانی نیز با تاخیر برای بعضی کاربران منتشر می گردد اما احتمالا باید طی یک یا دو هفته به همه کاربران برسد. اگر نمی توانید صبر کنید ، می توانید با حرکت به منوی تنظیمات> نرم افزار به روزرسانی های دستگاه خود را به شکل دستی انجام دهید.

منبع: انتخاب
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 331

به "گوشی ریلیمی 5 به روزرسانی شد ، ارتقاء سطح دوربین ، پیشرفت امنیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی ریلیمی 5 به روزرسانی شد ، ارتقاء سطح دوربین ، پیشرفت امنیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید