یافتن اشیای گم شده با ردیاب چندمنظوره

به گزارش مجله تور مالزی، با ردیاب چند منظوره FIXED Sense از وسایل خود محافظت نموده و همزمان بخشی از امور منزل را به سهولت انجام دهید.

یافتن اشیای گم شده با ردیاب چندمنظوره

امروزه بسیاری از مردم سراسر دنیا به علت مشغله ذهنی اشیاء و وسایل خود را در مکان های مختلف جا گذاشته و گم می نمایند. حتی گاهی نیز فراموش می نمایند کجا و چه زمانی وسایل خود را گم نموده اند. برای حل این مشکل تا به امروز ردیاب های هوشمندی طراحی و به بازار عرضه شده است.

نسخه نو این ردیاب های هوشمند، چند منظوره ساخته شده تا علاوه بر ردیابی اشیای گم شده، بخشی از امور منزل را با بهره گیری از فناوری بلوتوث و وای فای انجام دهد. کاربران می توانند این فناوری را به دسته کلید خود متصل نموده و با خیال راحت آن را با خود حمل نمایند. آن ها باید اپلیکیشن FIXED را در تلفن همراه خود نصب نمایند تا به محض پیدا نکردن دسته کلید سری به این اپلیکیشن زده و مکان آن را به یاری سنسورهای هوشمند ردیابی نمایند.

این ردیاب را می توانید به چمدان خود نصب نموده و با خیالی آسوده و تنها با مراجعه به گوشی آن را ردیابی نموده و از میان هزاران چمدان سوار شده بر ریل وسایل مسافرین در فرودگاه پیدا نمایند.

اما ردیابی اشیاء تنها قابلیت این فناوری چند منظوره نیست. شما می توانید میان وسایل هوشمند منزل خود و این سیستم هماهنگی ایجاد نموده و از آن در انجام بعضی امور منزل بهره ببرید. به طور مثال کاربران می توانند با خیالی آسوده روی مبل دراز کشیده و تنها با فشردن دگمه این فناوری، کرکره و پرده های هوشمند منزلتان را باز و بسته نموده و یا به یاری این فناوری چراغ های هوشمند را روشن و خاموش نموده و حتی زمانی برای خاموشی و یا روشنایی لامپ ها تعیین نمایند.

کاربران می توانند از فشردن دگمه های این فناوری در تلفن همراه خود تعریفی به عمل آورده و بخشی از امور منزل و یا محل کار خود را به یاری آن انجام دهند. به طور مثال شما می توانید انتخاب کنید که با فشردن یک دگمه در پارکینگ را بازنموده و یا با فشردن 2 دگمه سمت چپ در را ببندند. تنظیم این قابلیت ها بی نهایت بوده و به هیچ وجه محدود نیست. بنابراین شما می توانید نحوه عملکرد بسیاری از امور منزل را در این فناوری تعریف نموده و علاوه بر سهولت از انجام آن ها نیز نهایت لذت را ببرید.

بهره گیری از این فناوری به تلفن های همراه با سیستم عامل های اختصاصی محدود نشده و شما می توانید با هر تلفن همراهی با سیستم عامل های اندروید و آی او اس از این ردیاب بهره ببرید. این ردیاب هوشمند در رنگ های قرمز، زرد، آبی و طوسی طراحی شده و در سایت کیک استارتر با قیمتی برابر 20.48 دلار آمریکا پیش فروش می گردد.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1838

به "یافتن اشیای گم شده با ردیاب چندمنظوره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یافتن اشیای گم شده با ردیاب چندمنظوره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید