10 مسیر قطار در اروپا

به گزارش مجله تور مالزی، بسیاری از سایت‌های بزرگ در اروپا - راه‌آهن یکی از بهترین راه‌ها برای دیدن آن‌ها است . تنها کاری که باید بکنید این است که راحت بنشینید و از پنجره به بیرون نگاه کنید . در اینجا ده خط بزرگ و چند منظوره وجود دارد که نه تنها مسافران را از یک مکان به مکان دیگر منتقل می‌کنند بلکه به برخی از شگفت‌انگیزترین مناظر اروپا نیز اشاره می‌کنند .

10 مسیر قطار در اروپا

10. ونیز - راه‌آهن مونیخ , ایتالیا , آلمان
قطار مستقیم از ونیز به مونیخ مکان‌های زیبایی را تضمین می‌کند . پس از گذشتن از دره‌های ایتالیا و روستاهای کوچک , آلپ و قله‌های برفی , سپس به باواریا - یکی از زیباترین بخش‌های آلمان رسید . رانندگی در امتداد رودخانه Isarco در سایه of به خصوص قابل‌توجه است .
مسیر : ونیز - Verona - Trento - Innsbruck - مونیخ
مدت‌زمان : 7 ساعت , 450 کیلومتر
هنگام رفتن : بهار , تابستان , پاییز
9. قطار des , فرانسه
این راه‌آهن خصوصی را کشف کنید که زیباترین مناطق فرانسه را در بر می‌گیرد . از آنجا که پرووانس به خاطر طبیعت و مناظر زیبا مشهور است , سفر واقعا ایده خوبی است . قطار در راه خود رودخانه‌ها , پل‌ها , دهکده‌های کوچک با شکوه مانند سنت آندره آلپ و Entrevaux را تا مقصد نهایی خود - یعنی پایتخت آلپ - de - پرووانس راه می‌دهد .
مسیر : Nice - Digne
مدت‌زمان : 3 ساعت , 145 کیلومتر
هنگام رفتن : بهار , تابستان , پاییز
8. راه‌آهن راین غربی , آلمان
این قطار در امتداد رودخانه راین حرکت می‌کند و مناطق خوش‌منظره آلمان را نشان می‌دهد . دامنه‌های سنگی با تاکستان‌ها , قلعه‌های قدیمی بر روی آن‌ها - شما می‌توانید از قطار خارج شوید و از صخره افسانه‌ای Lorelei در سنت Goarshausen بازدید کنید که 120 متر بالاتر از راین قرار دارد . یک مسیر واقعا خوب , در حالی که در این شهرهای زیبای آلمان مسافرت می‌کنید .
مسیر : کلن - بن - Koblenz - Bingen
طول مدت : 185 کیلومتر
هنگام رفتن : بهار , پاییز
7. بالکان Flexipass , صربستان , مونته نگرو
بالکان یک بخش واقعا زیبا از اروپا است . بلگراد , پایتخت hip صربستان است , بنابراین پس از داشتن یک تفریح شبانه در اینجا ممکن است بخواهید به " بار " شهر تاریخی در ساحل آدریاتیک در مونته نگرو بازدید کنید . " Balkan اکسپرس " همچنین گزینه‌های دیگر نیز دارد که مسافرت آسان در بالکان را ممکن می‌سازند .
مسیر : بلگراد - بار
مدت‌زمان : 10 ساعت , 550 کیلومتر
هنگام رفتن : تابستان
6. قطار شکلات , سوییس
همه مسافران غذایی , این چیزی است که باید برای شما در نظر گرفت ! این قطار قدیمی دارای یک سرویس کلاس اول است و در Riviera و دریاچه ژنو در Montreux , در in , در Gruyere که به خاطر پنیر و قلعه آن مشهور است , عبور می‌کند . در نهایت , توریست‌ها به کارخانه Cailler - Nestle برای بهترین نمونه شکلات سوییس می‌رسند .
مسیر : Montreux - Gruyeres - Broc - و برگشت
مدت‌زمان : 10 ساعت , 100 کیلومتر
هنگام رفتن : تابستان , پاییز
5. " ارتفاعات اسکاتلند " , اسکاتلند
یکی از زیباترین راه‌ها , سفر افراط گرایانه است . سفر دور با بن Nevis - مرتفع‌ترین کوه در بریتانیا , دریاچه‌ها , لاک Morar و لاک Nevis , رودخانه Morar می‌گذرد . بعضی از این سایت‌ها ممکن است از حماسه هری پاتر شناخته شوند . و شام را در Mallaig , که برای غذاهای دریایی تازه معروف است , صرف کنید .
مسیر : فورت ویلیام - Glenfinnan - Arisaig - Mallaig
مدت‌زمان : 2 ساعت , 135 کیلومتر
زمان رفتن : از نوزدهم می تا 25 اکتبر
4. مادرید و Oviedo , اسپانیا
از پایتخت کشور تا پایتخت استان of - سفر مورد علاقه مسافران است . این خط‌آهن از روستاهای کوچک اسپانیایی , یک منطقه کلاسیک در جنوب اروپا عبور می‌کند . در Asturias , این سواری به طور خاص خیره‌کننده می‌شود چون قطار به the de Europa می‌رسد .
مسیر : Madrid - Oviedo
مدت‌زمان : 5 ساعت , 450 کیلومتر
هنگام رفتن : بهار , پاییز
3. راه‌آهن Rauma , نروژ
Admire زیبای شمال اسکاندیناوی از پنجره‌های بزرگ قطار باز می‌شد . به رودخانه سبز زمردی , قله‌های صخره‌ای و دره‌های سبز توجه کنید - نروژ به خاطر داشتن طبیعت دست‌نخورده شگفت‌انگیز معروف است . این قطار از ترول ها می‌گذرد - بلندترین سنگ عمودی در اروپا . ارتفاع مسیرها از 4 تا 659 متر بالاتر از سطح دریا تغییر می‌کند .
مسیر : Andalsnes - Dombas
مدت‌زمان : 1.5 ساعت , 114 کیلومتر
از بیست و نهم می تا بیست و ششم اوت .
2. مسیر میراث فرهنگی بریتانیا , بریتانیا
مکان‌های تاریخی فراوانی برای کشف در انگلستان و به خصوص the وجود دارد . The پیشنهاد می‌کند که تصویب خود را با میراث فرهنگی بریتانیا ترکیب کرده و از بسیاری از برنامه‌های سرگرم‌کننده دیگر انتخاب کند . می‌تواند 15 روز طول بکشد تا 580 جاذبه , از جمله Lindisfarne , دوور و castles را ببیند , یا می‌توانید با انتخاب جذاب‌ترین مکان‌های برای شما یک سفر کوتاه را برنامه‌ریزی کنید .
مسیر : اینورنس - Gwynedd
طول مدت : 15 روز , 500 کیلومتر
هنگام رفتن : بهار , تابستان
1. Bernina اکسپرس , سوئیس به ایتالیا
این مسیر از طبیعت خیره‌کننده , تونل‌ها , پل‌ها و روستاهای زیبا گذر می‌کند . از سوئیس گرفته تا آلپ ایتالیا , این سایت‌ها در واقع ارزشمند هستند : مسیر from تا Tirano به عنوان میراث جهانی شناخته می‌شود .
مسیر : Chur - Thusis - Tirano - لوگانو
مدت‌زمان : 4 ساعت , 123 کیلومتر
هنگام رفتن : ماه آوریل

انتشار: 13 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 3

به "10 مسیر قطار در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مسیر قطار در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید