تور هلند ارزان: آشنایی با برترین مراکز خرید هلند در شهرهای کشور لاله و آسیاب

به گزارش مجله تور مالزی، اگرچه گشت و گذار در خیابان های آمستردام و سرزدن به مزارع گل لاله و آسیاب های بادی بخش مهمی از تور هلند است، اما نمی گردد به این کشور سفر کرد و از مراکز خرید هلند بازدید نکرد. مراکز خرید هلند پای ثابت تورهای گردشگری این کشور است و تقریبا تمام افرادی که به این کشور سفر می نمایند، به مراکز خرید کشور هلند نیز می فرایند تا سوغات هلند را خریداری نمایند.

تور هلند ارزان: آشنایی با برترین مراکز خرید هلند در شهرهای کشور لاله و آسیاب

با تور هلند ارزان از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

اگر شما نیز دوست دارید با مراکز خرید هلند آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید زیرا در این مقاله از وبلاگ خبرنگاران، تعدادی از برترین مراکز خرید در هلند را برای شما معرفی خواهیم کرد.

درباره مراکز خرید هلند

هلند کشور خرید کردن است و باران، باد و حتی طوفان نیز نمی تواند زندگی و خرید در هلند را متوقف سازد زیرا همواره یک علت قوی برای خرید کردن در هلند وجود دارد. چه در فصل بهار و تابستان که اوج گردشگری هلند هستند به این کشور سفر کنید و چه در فصل پاییز و زمستان که فصل حراج در هلند و هنگام حراج کریسمس هلند هستند، مراکز خرید هلند می توانند شما را شگفت زده سازند.

کشور هلند طیف گسترده و متنوعی از مراکز خرید را برای شما ارائه می نماید؛ از مراکز خرید و بازارهای روباز، تا خیابان های طولانی مملو از فروشگاه های برندهای معروف کشور هلند و یا بازارهای سرپوشیده و پاساژهای بزرگ. در این مراکز خرید هلند تقریبا می توانید هر چیزی که احتیاج دارید را پیدا کنید؛ از لباس ها و لوازم آرایشی نو و لوکس تا انواع لوازم منزل و سوغاتی های سنتی کشور هلند.

در ادامه تعدادی از برترین مراکز خرید هلند در شهرهای مختلف این کشور را برای شما معرفی نموده ایم تا بتوانید بدون هیچ دردسری، برترین تجربه از خرید و پاساژگردی را در تور هلند تجربه کنید.

لیدن (Leiden)

لیدن یکی از برترین شهرهای هلند برای خرید و گشت و گذار در میان فروشگاه ها و مراکز خرید هلند است. لیدن بیش از 650 فروشگاه مختلف را در خود گردآورده است و به همین علت بسیاری معتقدند که این شهر، مهمترین شهر برای خرید از هلند است.

خیابان های Haarlemmerstraat و Breestraat بزرگترین مراکز خرید هلند در این شهر هستند و محبوب ترین فروشگاه ها را در خود جای داده اند. بعلاوه اگر در پی بوتیک های مجذوب کننده، گالری های هنری و اشیا آنتیک و حتی شیرینی های خوشمزه هستید، حتما سری به کوچه و پس کوچه های خیابان Pieterskwartier سر بزنید و برترین لباس در هلند را تجربه کنید.

هارلم (Haarlem)

شهر هارلم که در غرب آمستردام قرار گرفته است، پیش از این 3 بار به عنوان برترین شهر برای خرید در هلند انتخاب شده است. شهر هارلم بسیار متنوع است و تعدادی از مجذوب کننده ترین مراکز خرید هلند را در خود جای داده است. تقریبا هر سلیقه و احتیاجی که داشته باشید، می توانید حداقل یک فروشگاه مجذوب کننده و دوست داشتنی در هارلم پیدا کنید. بوتیک های امروزی، فروشگاه های زنجیره ای و مغازه های کوچک از جمله امکاناتی هستند که شهر هارلم برای پاساژگردها فراهم نموده است.

اگر در پی محصولات سنتی و صنایع دستی، از لباس و پوشاک تا جواهرات هستید، می توانید به خیابان Schagchelstraat سر بزنید که از برترین مراکز خرید هلند در شهر هارلم است. بعلاوه خیابان های Grote Houtstraat و Gierstraat از دیگر اماکن شهر هارلم هستند که تعدادی از مجذوب کننده ترین فروشگاه های هلند را در خود جای داده اند.

اگر در پی محصولات سنتی و صنایع دستی، از لباس و پوشاک تا جواهرات هستید، می توانید به خیابان Schagchelstraat سر بزنید که از برترین مراکز خرید هلند در شهر هارلم است

روتردام (Rotterdam)

روتردام بزرگترین بندر اروپا و یکی از مهمترین شهرهای هلند است و طبیعی است که خرید و پاساژگردی بخش مهمی از فعالیت های گردشگری این شهر باشد. Koopgoot برترین و مهمترین مرکز خرید روتردام هلند است و خیابان های Coolsingel و Lijnbaan نیز از دیگر مراکز خرید روتردام برای خرید لباس و پوشاک، لوازم ورزشی و … هستند.

اما علاوه بر این موارد، بد نیست در روتردام سری به Markthal نیز بزنید. Markthal بزرگترین بازار روتردام و یکی از مهمترین مراکز خرید هلند است که با معماری مجذوب کننده خود، یک جاذبه گردشگری تمام عیار نیز به شمار می رود. این مرکز خرید پر از دکه ها و غرفه های مختلف است که تازه ترین محصولات طبیعی و دامی هلند و غذاها و شیرینی های خوشمزه این کشور را به فروش می رسانند.

آمستردام (Amsterdam)

نمی گردد از تور هلند گفت و به آمستردام اشاره ای نکرد. آمستردام یکی از برترین شهرهای اروپا برای خرید و پاساژگردی است و مراکز خرید آمستردام می توانند شما را برای روزها سرگرم سازند. در سفر به این شهر زیبا، پیشنهاد می کنیم حتما از خیابان های Kalverstraat، Leidsestraat و PC Hooftstraat که از مهمترین مراکز خرید هلند هستند بازدید کنید. این خیابان ها پر از فروشگاه های پر زرق و برق، بوتیک های کوچک و پاساژهای بزرگ هستند.

بعلاوه توصیه می کنیم به خیابان Haarlemmerbuurt نیز سری بزنید که بیش از 235 مغازه و فروشگاه مختلف در کنار تعدادی کافه و رستوران مجذوب کننده را در خود جای داده است.

لاهه (The Hague)

شهر لاهه پر از جاذبه های دیدنی و مراکز خرید مجذوب کننده است که می توانید محصولات مورد احتیاج خود را از آنها بخرید. مرکز شهر لاهه و اطراف ایستگاه مرکزی این شهر، پر از خیابان هایی است که از برترین مراکز خرید هلند به شمار می فرایند. خیابان های چون Herengracht، Korte Poten، Lange Poten و Spuistraat و از جمله این خیابان ها هستند.

اما علاوه بر این خیابان ها که از مهمترین مراکز خرید لاهه هستند، مرکز خرید The Passage نیز در این شهر وجود دارد که نه تنها از مشهورترین مراکز خرید هلند .به شمار می رود، بلکه قدیمی ترین پاساژ این کشور نیز هست

منبع: ققنوس
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1854

به "تور هلند ارزان: آشنایی با برترین مراکز خرید هلند در شهرهای کشور لاله و آسیاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند ارزان: آشنایی با برترین مراکز خرید هلند در شهرهای کشور لاله و آسیاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید