استارت پرسپولیس برای بازی با الهلال پس از یک روز استراحت، حضور بازیکنان در کلاس ویژه VAR

به گزارش مجله تور مالزی، خبرگزاری خبرنگاران- تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را از امروز دوشنبه در استادیوم شهید کاظمی پیگیری کرد.

استارت پرسپولیس برای بازی با الهلال پس از یک روز استراحت، حضور بازیکنان در کلاس ویژه VAR

به گزارش خبرنگاران، سرخپوشان ایران، تمرین امروز دوشنبه را از ساعت 16:15 دقیقه و پس از صحبت های یحیی گل محمدی سرمربی تیم، با گرم کردن بدن ها آغاز کردند. بازیکنان در بخش بعدی تمرین، با پاسکاری های کوتاه و ترکیبی کار خود را پیگیری نموده و پس از آن، با حفظ توپ و گلزنی در قالب دو گروه به کار خود ادامه دادند و فوتبال درون تیمی را هم در برنامه داشتند.

در کلیه مراحل تمرین امروز، کادر فنی نکات لازم را به بازیکنان انتقال دادند و بر انجام تمرینات به صورت صحیح و دقیق تاکید داشتند. تمرین امروز به مدت 85 دقیقه به طول انجامید و تمام بازیکنان در این جلسه تمرینی حاضر بودند. مهدی مهدی خانی با دویدن دور زمین، تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرد اما فعلا باید زیر نظر کادر پزشکی تمرین کند. علی شجاعی هم در قسمت اول تمرینات گروهی، در کنار سایر بازیکنان بود اما مجددا در سایر بخش ها کار خودش را اختصاصی دنبال کرد. پرسپولیس فردا سه شنبه آخرین تمرین قبل از سفر به عربستان را در برنامه دارد و صبح چهارشنبه با یک پرواز اختصاصی، راهی شهر ریاض عربستان خواهد شد.

سرخپوشان مرکز پیش از آغاز تمرین امروز دوشنبه، در کلاس داوری ویژه VAR شرکت کردند. با هماهنگی های صورت گرفته، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز تمرین امروز، در کلاس توجیهی داوری مخصوص VAR شرکت کردند. در جریان این کلاس که به وسیله آقای محمدرضا منصوری یاری داور بین المللی کشورمان در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار گردید، به نکاتی درباره قضاوت بازی ها در زمان به کارگیری VAR اشاره شد و آقای منصوری نکات لازم را به بازیکنان منتقل کردند و آخرین تغییرات و تصمیمات داوری به بازیکنان پرسپولیس یادآوری شد تا سرخپوشان ایران با آمادگی ذهنی کامل نسبت به جزئیات قضاوت با VAR به ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اعزام شوند.

در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که به میزبانی عربستان برگزار می گردد الهلال میزبان پرسپولیس است و النصر هم از الوحده پذیرایی خواهد نمود. فدراسیون فوتبال عربستان در کوشش بود که این بازی ها را با حضور 100 درصدی تماشاگران برگزار کند که به نشریه الریاضیه با این درخواست مخالفت شده است و دو باشگاه در نهایت مجاز خواهند بود از 60 درصد ظرفیت ورزشگاه ها برای جانمایی تماشاگران استفاده نمایند.

نکته جالب توجه اینکه به تازگی عربستان ملاقات با ژاپن در هفته سوم مقدماتی جام جهانی 2022 را که در آن برنده شد با حضور 100 درصدی تماشاگران برگزار کرد. پیش تر این تصمیم از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اتخاذ شده بود و در خواست نو فدراسیون فوتبال عربستان برای برگزاری این بازی ها با حضور 100 درصدی تماشاگران با مخالفت روبرو شد.

ملاقات پرسپولیس با الهلال شنبه آینده در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض برگزار می گردد. ملاقات النصر هم در همان روز مقابل الوحده در ورزشگاه مرسول پارک انجام خواهد شد. فدراسیون فوتبال عربستان به تازگی میزبانی بازی نهایی لیگ قهرمانان آسیا را هم بر عهده گرفته است که این بازی روز 23 نوامبر برابر با 2 آذر در شهر ریاض برگزار خواهد شد.

حمید مطهری درباره آخرین شرایط تیم، افزود: امکان انجام مسابقات رسمی برای ما فراهم نبود. با این وجود همه، هر چه در توان داشته اند را به کار بستند و سعی کردیم با بازی های محبت آمیز، بخشی از مساله را جبران کنیم که اوج آن بازی با سپاهان بود. البته در آن جا با فقدان حضور ملی پوشان، روبرو بودیم. با این وجود یاری خوبی بود و امیدواریم این جو سنگینی که روی بازی های دو تیم وجود دارد، تلطیف گردد. به هر حال پرسپولیس با انگیزه صعود، به عربستان می رود. البته این که سعودی ها، میزبانی فینال بازی ها را هم گرفته اند، یک پیغام روشن دارد و باید خودمان را آماده روبروه با هر مساله ای بکنیم. ما سناریوهای مختلفی را فرض می کنیم و برای روبروه با آنها برنامه ریزی داریم. پرسپولیس با اتکا به ژن قهرمانی و فلسفه خود، با نهایت انگیزه و انرژی به ریاض می رود.

باشگاه پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و جدال با الهلال عربستان، هتل مدنظر خود را به کنفدراسیون اظهار داشت. پرسپولیس در حساس ترین بازی خود در جهت دستیابی دوباره مجوز حضور در فینال آسیا، در مرحله یک چهارم باید برابر الهلال عربستان قرار گیرد. طبق برنامه اعلام شده، این تیم روز 24 مهرماه در عربستان به مصاف حریف قدرتمند خود خواهد رفت. باشگاه پرسپولیس در این زمینه نامه نگاری لازم برای حضور در این کشور و اسکان خود را دنبال نموده است. آنها در نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا با اعلام این مطلب که هتل محل اقامت خود را تعیین نموده اند خواهان ارسال تاییدیه های مورد احتیاج از سوی کنفدراسیون برای انجام امور پذیرش و پرداخت هزینه های هتل، با توجه به روال کاری موجود شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1790

به "استارت پرسپولیس برای بازی با الهلال پس از یک روز استراحت، حضور بازیکنان در کلاس ویژه VAR" امتیاز دهید

1 کاربر به "استارت پرسپولیس برای بازی با الهلال پس از یک روز استراحت، حضور بازیکنان در کلاس ویژه VAR" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت پرسپولیس برای بازی با الهلال پس از یک روز استراحت، حضور بازیکنان در کلاس ویژه VAR"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید