افتتاح مرکز تشخیص ملکولی جهاد دانشگاهی نیشابور به عنوان دومین آزمایشگاه کرونای استان خراسان رضوی

به گزارش مجله تور مالزی، خبرگزاری خبرنگاران- آیین افتتاحیه دومین آزمایشگاه کرونا با عنوان مرکز تشخیص ملکولی جهاددانشگاهی نیشابور با حضور مسئولین و جمعی از خیرین نیک اندیش شهرستان برگزار گردید.

افتتاح مرکز تشخیص ملکولی جهاد دانشگاهی نیشابور به عنوان دومین آزمایشگاه کرونای استان خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در نیشابور ،مدیر مجتمع پزشکی ،آموزشی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی نیشابوراظهارکرد: تست تشخیص کرونا در مجتمع پزشکی ،آموزشی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی نیشابور درفضای اختصاصی و مجزا با استاندارد تعبیه شده است و همچنین هزینه های آن بر اساس تعرفه دولتی انجام می گیرد

میثم لعل عوض پور اضافه نمود: بر اساس تفاهم نامه ای، این بخش با همکاری خیرین نیشابور راه اندازی شده است که تعرفه برای دارندگان دفترچه بیمه تامین اجتماعی 72هزار ریال، خدمات درمانی نیروهای مسلح 240 هزار ریال و برای نسخ آزاد نیز 2 میلیون و 380 هزار ریال است.

وی اعلام نمود: آزمایشگاه جهاددانشگاهی نیشابور، مرکزی جامع در ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی تشخیص طبی، آسیب شناسی و ژنتیک است، توضیح داد: استفاده از فناوری های نوین در ارائه خدمات تخصصی و انجام بیشترین و متنوع ترین آزمایش های مورد احتیاج جامعه از ویژگی های این آزمایشگاه است.

لعل عوض پوریادآورشد:انجام تست مولکولی، آسیب شناسی،هورمون شناسی،خون شناسی،ایمنی شناسی،سرم شناسی،میکروب شناسی،بیوشیمی،بیولوژی مولکولی،قارچ شناسی،انگل شناسی از محورهای اصلی آزمایشگاه جهاددانشگاهی نیشابور است.

مدیر مجتمع پزشکی ،آموزشی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی نیشابورتوضیح داد: آزمایشگاه تشخیص طبی و آسیب شناسی جهاددانشگاهی نیشابور با بیش از 3 دهه سابقه فعالیت جهادی با رویکرد ارائه خدمات با کیفیت و ارزان قیمت به مرکزی نمونه در شهرستان نیشابور تبدیل شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1396

به "افتتاح مرکز تشخیص ملکولی جهاد دانشگاهی نیشابور به عنوان دومین آزمایشگاه کرونای استان خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح مرکز تشخیص ملکولی جهاد دانشگاهی نیشابور به عنوان دومین آزمایشگاه کرونای استان خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید