امدادرسانی به 1052 نفر در عملیات جاده ای

به گزارش مجله تور مالزی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 1052 فرد در عملیات جاده ای در یک هفته گذشته و در سراسر کشور خبر داد.

امدادرسانی به 1052 نفر در عملیات جاده ای

مهدی ولی پور با اشاره به گزارش عملیات امداد و نجات از تاریخ اول آبان ماه تا صبح امروز، گفت: در مدت یادشده و با تلاش امدادگران و نجاتگران هلال احمر در سراسر کشور 563 مورد ماموریت امداد و نجات برای نجات جان هموطنان آسیب دیده و متاثر از انواع حوادث در سراسر کشور انجام شد.

وی اضافه کرد: با اعزام گروه های واکنش سریع امدادی هلال احمر به محل وقوع حوادث یاد شده امدادگران و نجاتگران هلال احمر به 1052 نفر امدادرسانی کردند که از این تعداد 461 نفر نجات پیدا کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر مطرح نمود: با تلاش امدادگران و نجاتگران اعزامی به محل وقوع حوادث یاد شده 314 نفر از مصدومان برای دریافت خدمات تکمیلی به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل و 213 نفر دیگر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

ولی پور اضافه کرد: در مدت یک هفته گذشته 75 عملیات رهاسازی و نجات فنی نیز برای خدمات رسانی و نجات به سرنشینان گرفتار و آسیب دیده حوادث رانندگی از میان خودرو های آسیب دیده و تصادفی با استفاده از ست های نجات هیدرولیک و پنوماتیک اجرا شده است که در این عملیات 119 مصدوم در سوانح ترافیکی، نجات یافتند.

وی از مردم خواست تا در صورت قرار گرفتن در شرایط های اضطراری و پیچیده انواع حوادث و سوانح با شماره 112 مرکز پاسخگویی فوری به انواع حوادث در سراسر کشور تماس بگیرند.

خبرنگاران اجتماعی رفاه و تعاون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 آبان 1401 بروزرسانی: 7 آبان 1401 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2111

به "امدادرسانی به 1052 نفر در عملیات جاده ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی به 1052 نفر در عملیات جاده ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید