امیری: اهداف بزرگی در لیگ، جام حذفی و آسیا داریم، بازیکنان پرسپولیس برادر و همدل هستند

به گزارش مجله تور مالزی، هافبک تیم پرسپولیس گفت: به دنبال رضایت طرفداران هستیم و برای این کار اهداف بزرگی در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا داریم.

امیری: اهداف بزرگی در لیگ، جام حذفی و آسیا داریم، بازیکنان پرسپولیس برادر و همدل هستند

از سفر با تور سریلانکا پاییز به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

وحید امیری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد فزونی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان گفت: خدا را شکر می کنم که زحماتی که در تمرینات پیش فصل کشیده بودیم در ملاقات با فولاد جواب داد و در ملاقات مقابل تیم خوب فولاد که از نفرات عالی برخوردار بود با ارائه یک بازی قشنگ به 3 امتیاز دست پیدا کردیم.

وی در مورد اینکه اهداف پرسپولیس در این فصل چه خواهد بود، گفت: ما به دنبال رضایت طرفداران هستیم و برای این کار اهداف بزرگی در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا داریم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط مطالبات خود از نفت تهران بیان کرد: خبر جدیدی ندارم و فقط شب گذشته شنیدم این تیم ملاقات خود را مقابل سپیدرود با فزونی به انتها برده است. من اصلا دوست ندارم نان کسی را ببُرم و می دانم بسیاری از جوانان در این تیم مشغول بازی هستند و فقط دوست دارم سازمان لیگ و وزارت نفت حق ما را پیگیری نمایند.

وی اضافه کرد: ما ساده تر از این حرفی نداریم و حتی امیدوار بودیم با حرف زدن با مسئولان این تیم بتوانیم مسائل مان را حل کنیم اما آنها برای ما که بازیکن این تیم بودیم ارزشی قائل نبودند چه برسد به دیگر عوامل باشگاه مانند ماساژور سابق تیم که در حال حاضر در تیمی حضور ندارد و به سختی زندگی خود را می گذراند.

امیری در مورد اینکه به نظر می رسد بازیکنان جدید این تیم خیلی زود با پرسپولیس هماهنگ شده اند، گفت: جو تیم پرسپولیس از لحاظ رفاقتی به گونه ای است که هرکسی وارد این تیم می گردد خیلی زود با بازیکنان هماهنگ می گردد. ما در کنار یکدیگر مثل برادر هستیم و همدلی زیادی داریم و این برادری از بیرون وارد تیم می گردد. سال گذشته نیز من خودم به عنوان یک بازیکن تازه وارد به تیم آمدم اما بازیکنان به گونه ای با من رفتار کردند که خیلی زود در تیم جا افتادم.

هافبک تیم پرسپولیس در انتها در مورد تشویق مهدی طارمی و گادوین منشا خاطر نشان کرد: طرفداران دیگر چه چیزی بهتر از این می خواهند که 2 نفر از بهترین مهاجمان حاضر در فوتبال ایران در پرسپولیس حضور دارند و باید هم آنها را تشویق نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 680

به "امیری: اهداف بزرگی در لیگ، جام حذفی و آسیا داریم، بازیکنان پرسپولیس برادر و همدل هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: اهداف بزرگی در لیگ، جام حذفی و آسیا داریم، بازیکنان پرسپولیس برادر و همدل هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید