اکران بیلبوردهای تبلیغاتی بیمه حکمت در 23 استان کشور

به گزارش مجله تور مالزی، در راستای ترویج فرهنگ استفاده از بیمه و معرفی بیشتر برند شرکت بیمه حکمت، این بیمه همچون گذشته کمپین تبلیغاتی جدید خود را با شعار زندگیتو با حکمت شروع کن در سراسر کشور اکران کرد.

اکران بیلبوردهای تبلیغاتی بیمه حکمت در 23 استان کشور

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بیمه حکمت، در راستای ترویج فرهنگ استفاده از بیمه و معرفی بیشتر برند شرکت بیمه حکمت، این بیمه همچون گذشته کمپین تبلیغاتی جدید خود را با شعار زندگیتو با حکمت شروع کن در سراسر کشور اکران کرد.شرکت بیمه حکمت با هدف فرهنگ سازی بیمه در جامعه، طی چندین مرحله اکران تبلیغاتی و خبرسازی آن در فضاهای مجازی قصد در افزایش ضریب نفوذ بیمه و مشتریان خود را دارد که هم اکنون در 23 استان کشور بیلبوردهای تبلیغاتی بیمه حکمت اکران شد.

لازم به ذکر است، این 23 استان که بیلبوردهای تبلیغاتی در آن اکران شده است عبارتند از: خراسان رضوی، البرز، قم، یزد، قزوین، سمنان، لرستان ، اصفهان، کرمانشاه، گیلان، گلستان، کرمان، همدان، ایلام، اهواز، شیراز، تبریز، ارومیه، مازندران، کردستان، مرکزی، خراسان جنوبی و هرمزگان.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1253

به "اکران بیلبوردهای تبلیغاتی بیمه حکمت در 23 استان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران بیلبوردهای تبلیغاتی بیمه حکمت در 23 استان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید