ایده های استفاده از فنس چمنی

به گزارش مجله تور مالزی، فنس چمنی یکی از برترین گزینه های مطلوب برای ایمنی مکان هایی مثل باغ، باغچه، ویلا و سایر موارد اینچینی است. مخصوصا اگر زیبایی در کنار ایمنی برای شما مورد اهمیت باشد.

ایده های استفاده از فنس چمنی

اگر قصد خرید و استفاده از فنس چمنی در دکوراسیون داخلی و فضای بیرون را دارید، می توانید به سراغ بخش های مختلف یک ساختمان تجاری، اداری و مسکونی بروید و آغاز به برنامه ریزی کنید. البته بیشترین استفاده از فنس چمنی، در محیط بیرون و اطراف ساختمان و دیوار ها است. این محصول کاملا uv دار بوده و در برابر نور آفتاب مقاومت خود را نشان میدهد.

معرفی فنس چمنی فراوریی شیراز چمن

ساختار یا بهتر است بگوییم پایه اساسی این فنس، مفتول های سیمی یا فولادی یا توری های حصاری هستند. این توری یا مفتول ها به یاری چمن مصنوعی مورد تزیین قرار می گیرند و به ما فنس چمنی ارائه می دهد. بهتر است در انتخاب و خرید فنس چمنی دقت لازم را لحاظ کنید که جنس آن از نوع گالوانیزه باشد. گالوانیزه معمولا ضدآب است و در برابر آب و رطوبت دچار زنگ زدن، رطوبت زدگی یا آب خوردگی و در نهایت پوسیدگی نمی گردد. در خصوص چمن مصنوعی هم که برای تزیین و پوشش فنس استفاده می گردد؛ دقت داشته باشید. چمن ها انواع مرغوب و نامرغوب دارند که بهتر است از نوع پلی اتیلن، پلی پروپیلن باشند؛ اینگونه آب از درز مناسب خارج می گردد و موجب انباشت آب و زنگ زدن توری سیمی هم نخواهد شد. فنس چمنی فراوریی شیراز چمن، به علت استفاده از uv، در برابر نور آفتاب مقاوم بوده و تا سه سال گارانتی عدم رنگ پریدگی و پوسیدگی را دارا است.

مزایای استفاده از فنس چمنی

استفاده از فنس چمنی در محیط اطراف دارای مزایای زیادی است. مزایای استفاده از فنس چمنی در اطرافمان عبارت اند از:

  • مقاوم در برابر انواع شرایط اقلیمی سرد، خشک و معتدل
  • مقاوم در برابر سرما و گرما (انقباض و انبساط)
  • دارای تنوع رنگی
  • دوام و ماندگاری بالا
  • به صرفه مالی
  • بدون نیاز به آبیاری و نگهداری و مراقبت همیشگی
  • استفاده به عنوان دیوار پوش و پوشش دیوار های با ظاهر نامناسب

کاربرد های فنس چمنی

فنس های چمنی را میتوان در منطقه ها مختلفی استفاده کرد. این محصول ویژگی استفاده در 4 اقلیم آب و هوایی کشور ایران را دارد. در ادامه به بعضی از کاربر های فنس چمنی اشاره شده است :

استفاده از فنس چمنی در باغ و ویلا

باغ و ویلا دو مورد آشکار از محیط های سرگرمیی هستند که کاربران زیادی آخر هفته را برای سرگرمی و دورهمی انتخاب می نمایند. برای لذت بردن در کنار هم می توانیم اطراف باغ یا باغچه موجود در این مکان ها را به یاری فنس چمنی از محیط اطراف جدا کنیم. این موضوع برای مراقبت از بچه ها، برای پیشگیری از ورود افراد متفرقه و غریبه حائز اهمیت است. ضمناً مدیریت بهتری را به صاحب باغ یا ویلا می دهد. از همه مهمتر دیگر نیازی هم به آبیاری ندارد و نگرانی از این بابت نخواهید داشت. میتوان از فنس چمنی به عنوان حصار روی دیوار اطراف باغ و ویلا استفاده کرد. مورد استفاده دیگر، به عنوان دیوار باغ هایی بوده که مجوز دیوار کشی را ندارند. از فنس چمنی میتوان به عنوان محدود نماینده دید اطراف استخر نیز استفاده کرد.

استفاده از فنس چمنی برای تراس و بالکن

در بعضی از مواقع برای سر زنده کردن محیط زندگی آپارتمان نشینی بد نیست که به فکر یک تنوع در بالکن یا تراس باشید. فنس چمنی برای این دو مکان ایده جالبی است تا بچه ها بتوانند یک محیط دنج برای بازی داشته باشند یا شب های تابستان یا حتی زمستانی بعد از یک روز کاری سخت یک دورهمی ناب را تدارک ببینید. میتوان از فنس چمنی جهت پوشیده کردن محیط قابل دید تراس و بالکن استفاده کرد. معمولا روی نرده های بالکن، میتوان از فنس چمنی ارتفاع یک متری جهت کاهش دید استفاده کرد.

به علت سبز بودن دوطرفه این فنس های چمنی، از دید بیننده یک محیط سبز را به خود نسبت داده و محیط بالکن را هم برای خانه دار و هم برای بیننده و رهگذر مجذوب کننده خواهد نمود. فنس های چمنی را میتوان در کنار چمن مصنوعی در بالکن و تراس استفاده کرد و یک ترکیب سبز و مجذوب کننده را در خانه ایجاد کرد.

استفاده از فنس چمنی به عنوان جدانماینده و پارتیشن

همانطور که گفته شد، فنس های چمنی به علت دوطرفه سبز بودن خود، یک چشم انداز مجذوب کننده را برای دو طرف محیط ایجاد نموده اند. از این مزیت میتوان برای کافه رستوران ها، کافی شاپ ها و مراکزی که نیاز به جداسازی محیط و پارتیشن دارند استفاده کرد. در اینگونه محیط ها، بیننده احساس آرامش و امنیت بیشتری را با تماشا فنس های چمنی خواهد داشت. ترکیب فنس چمنی و دیوار پوش هایی سبز مانند دیوار سبز مصنوعی ، یک محیط شاد و دلنشین را ایجاد خواهد نمود.

نحوه نصب فنس چمنی

برای نصب فنس چمنی به وسایل زیر نیاز داریم:

  • پایه فنس
  • مفتول

قبل از هر چیز، بهتر است برای نصب از تیم متخصص بهره ببرید تا یک نصب مقاوم و با دوام داشته باشید. ابتدا پایه های فنس را با میزان های مشخص شده یک متری در مکان موردنظر به صورت محکم نصب می کنید. سپس می توانید فنس چمنی را به وسیله مفتول به پایه های مربوطه متصل کنید. فنس های چمنی قابل کشیدن بوده و میتوان با پیچ و دریل به دیوار نصب نموده و یا با سیم های آلموتور به پایه های نگهدارنده وصل کرد.

خرید فنس چمنی در شیراز چمن

فنس چمنی فراوری شده در شیراز چمن، در ارتفاع های مختلف 1 متری ، 1.5 متری و 2 متری و در طول هر رول 10 متر فراوری و به فروش میرسد. شیراز چمن، فراوری نماینده چمن های مصنوعی و فنس چمنی، آماده همکاری با دکوراسیون کار های سراسر کشور بوده و این محصول را به قیمت عمده و مناسب پخش خواهد نمود. جهت اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان شیراز چمن به شماره های 09332339070 و 07136712924 درارتباط باشید .

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1402 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2199

به "ایده های استفاده از فنس چمنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های استفاده از فنس چمنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید