بازی های محبوب PUBG Mobile و Call of Duty به سیستم عامل هارمونی آمدند

به گزارش مجله تور مالزی، هواوی برای تحکیم سیستم عامل HarmonyOS و اکوسیستم تازه خود، از همان ابتدا با توسعه دهندگان نرم افزاری و کمپانی های مختلف وارد همکاری شده است که ثمره آن به خوبی در قابلیت ها و موفقیت های هارمونی مشهود است. در تازه ترین اقدام هواوی، شاهد اضافه شدن بازی های محبوب PUBG Mobile و Call of Duty به فروشگاه نرم افزاری AppGallery هستیم.

بازی های محبوب PUBG Mobile و Call of Duty به سیستم عامل هارمونی آمدند

پیش از این، توسعه دهندگان و ناشران بازی های محبوب دیگری نظیر Glory of the King از اکوسیستم تازه هواوی و سیستم عامل HarmonyOS استقبال کرده بودند و حالا بسیاری از پرطرفدارترین بازی های موبایل در HarmonyOS Zone در دسترس کاربران است.

نسخه ویژه هارمونیِ بازی های یاد شده از هر نظر مشابه نسخه اصلی هستند و تفاوتی از نظر ترافیک اینترنت، حجم دانلود یا کیفیت گرافیکی ندارند. حتی برخی گیمرها خبر از سرعت لود بالاتر نسخه هارمونیِ بازی ها داده اند و به فزونی های دیگری همچون عملکرد روان تر و کیفیت بهتر هم اشاره کرده اند.

همچنین عملکرد قابلیت پنجره شناور در بازی ها بهبود یافته است و کاربران می توانند برنامه هایی مانند WeChat و سایر پیام رسان ها را در کنار پنجره بازی ها اجرا کنند.

سیستم عامل هواوی HarmonyOS 2.0 در همین مدت کوتاه توانسته است به شدت مورد توجه کاربران قرار بگیرد و با کسب محبوبیت بالا، توسعه دهندگان هم می کوشند برنامه ها و بازی های بیشتری را در دسترس میلیون ها کاربر هارمونی قرار دهند که خود نوید آینده بسیار بهتری را می دهد.

سیستم عامل HarmonyOS ده ها نوآوری و قابلیت تازه دارد که اخیراً قابلیت تشخیص شارژرهای تقلبی مورد توجه کاربران و رسانه ها قرار گرفته است. این سیستم عامل تنها برای گوشی های موبایل طراحی نشده است و با بهره گیری از قابلیت یکپارچگی، بر روی طیف مختلفی از تجهیزات دیجیتال همچون ساعت های هوشمند، تبلت، تلویزیون هوشمند و... قابل اجرا خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1673

به "بازی های محبوب PUBG Mobile و Call of Duty به سیستم عامل هارمونی آمدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های محبوب PUBG Mobile و Call of Duty به سیستم عامل هارمونی آمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید