بازی ویژه برای مهدی قایدی

به گزارش مجله تور مالزی، استقلال به هشتمین بازی خود در لیگ برتر رسید. یک بازی حساس و خاص برای محمود فکری جلوی مربی سابقش امیر قلعه نویی.

بازی ویژه برای مهدی قایدی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، نتایج استقلال در 7 بازی قبلی اش بد نبوده ولی خیلی هم عالی نبوده به طوری که همین گل گهر در جدول بالای استقلال است. در بازی امروز مسلماً مهار منشا دغدغه اصلی کادر فنی آبی هاست اما در آن سوی میدان هم استقلال مهدی قایدی را دارد که بازیکنی تکنیکی با قدرت دریبلینگ بالاست اما سال جاری اصلاً سر حال نشان نداده است. قایدی جزو معدود فوتبالیست های ایرانی است که می تواند یار مستقیم خود را از پیش رو بردارد و به قول معروف در نبردهای یک به یک پیروز است. او حتی توان عبور از دو، سه مدافع حریف را دارد. طرفداران استقلال هنوز گل دیدنی قایدی به پرسپولیس بعد از باز کردن تونل از میان پاهای بشار رسن را به یاد دارند اما قایدی بنا به دلایلی که حتماً فکری بهتر از ما می داند، سال جاری خیلی اُفت نموده و هنوز یک گل هم برای استقلال نزده است! او فقط 2 پاس گل داده ولی امیدوار است در هشتمین بازی استقلال بختش باز شود و بالاخره گلزنی کند. آن هم در دیداری که محمود فکری خیلی دوست دارد او گل بزند.

قایدی حتی اگر ناآماده هم باشد مهاجم خطرناکی است و می تواند در معدود دقایقی که صاحب توپ می شود، نظم دفاعی حریف را بر هم بزند وای به حال اینکه سرحال باشد و برای یک بازی خاص از انگیزه های زیادی برخوردار باشد. مقابل پرسپولیس معمولاً قایدی انگیزه دارد و باید دید امروز هم از آن انگیزه بالا برخوردار هست یا نه؟ در کنار قایدی، ارسلان مطهری هم می تواند امروز نقش منجی را برای استقلال بازی کند. او می داند که دیاباته از بازی بعدی برمی شود و اگر امروز گل نزند، کارش سخت می شود و دوباره باید نیمکت نشین شود. قایدی و مطهری بر خلاف زوج قایدی- دیاباته هنوز نتوانسته اند زوج پیروزی بسازند. البته استقلال بازیساز بزرگی هم ندارد و شاید این خلأ امروز با بازگشت فرشید اسماعیلی (البته اگر آماده باشد) پر شود. هر چه هست قایدی و ارسلان احتیاج دارند که گل بزنند و البته فکری احتیاج دارد که آنها بهترین بازی این فصل خود را به نمایش بگذارند تا استقلال برنده از زمین خارج شود. آنچه مسلم است بردن بازی امروز برای فکری خیلی مهم است و مساوی شاید بد نباشد اما از نظر جدولی کمکی به آبی پوشان نمی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1370

به "بازی ویژه برای مهدی قایدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی ویژه برای مهدی قایدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید