آنالیز نمونه های ایده آل از کابینت لاکچری [در سال 1400]

به گزارش مجله تور مالزی، کابینت نقش موثری به اسم نقطه کانونی در آشپزخانه ایفا می نماید. از نظم دهی آیتم های آشپزخانه گرفته تا دکوربندی کلیت فضا بر اساس کابینت سنجیده می گردد. به همین دلیل، ما سعی داریم تا این مقاله را به آنالیز انواع مدل های کابینت لاکچری در سال 2019 اختصاص بدهیم. با ما همراه باشید تا کابینت های ترند شده سال جاری را مشاهده کنیم.

آنالیز نمونه های ایده آل از کابینت لاکچری [در سال 1400]

نقش کابینت لاکچری در بازسازی آشپزخانه مدرن

آیا تا به حال کفپوش آشپزخانه را به کاشی یا وینیل واتر پروف تغییر داده اید؟ مهم نیست چه امر بازسازی-ای را پیاده نموده باشید، اما، احساس خواهید کرد که پس از بازسازی کابینت ها دیگر به مقدار کافی زیبا نیستند! در حالی که کابینت مهم ترین عنصر آشپزخانه به تعداد رفته، بعضی بر این تصورند که کابینت ها باید بنا به عمر ماندگارشان تا سالیان سال باقی بمانند. ولکن، اگر به فکر بازسازی آشپزخانه خود هستید، هرگز اجازه ندهید کابینت قدیمی جایگزین کابینت لاکچری شود. آن کابینت های چوبی نارنجی را فراموش کنید و دکوراسیون آشپزخانه را با کابینت های ترند شده در سال 2019 به روز کنید.

باور کنید اگر با انواع نمونه های کابینت لاکچری در سال 2019 آشنا شوید، مجبور نخواهید بود تا سالیان سال آن ها را تغییر بدهید!

نظر کارشناسان پیرامون ترند کابینت در سال 2019

همه افراد در پی آن هستند تا آشپزخانه را به اسم قطب مرکز خانه معرفی نمایند و این موضوع قطع به یقین با به کار بردن کابینت مد روز و یا به بیان ساده، کابینت لاکچری تحقق می یابد.

بسیاری از خانم های خانه دار مصر هستند تا جزیره یا ایسلند آشپزخانه را به نحوی احسن اجرا نمایند تا محل سرو نوشیدنی و غذا و بعلاوه فضای نشیمن به اسم نقطه کانونی جلوه یابد. در مقابل، بعضی خانم های خانه دار در کوشش هستند تا هر طور شده نمای آشپزخانه را با کابینت زیبا تغییر بدهند.

کارشناسان طراحی بر این باورند که قفسه های روباز شفاف، کابینت با درهای متفاوت، پانل بلند و سبک شیکر و بعلاوه انواع کابینت چوبی و رنگی جزء بهترین نمونه های کابینت لاکچری در سال 2019 به تعداد می فرایند. و اگر در اجرای دکوراسیون آشپزخانه در پی رنگ روز هستید، از انتخاب کابینت های سفید، خاکستری و آبی غافل نشوید!

نمونه های ایده آل از کابینت لاکچری در سال 2019

ما در ادامه قصد داریم بهترین نمونه های کابینت لاکچری در امسال را معرفی نمائیم. با ما همراه باشید تا نگاهی به آن ها بیاندازیم.

قفسه روباز شفاف؛ دکوراسیون نمایشی مدرن

طی سال های گذشته ساکنان خانه در پی مخفی کردن وسایل آشپزخانه درون کابینت های دربسته بودند، اما، با امسال چند سالی می شود که آقایان و خانم های خانه دار ترجیح می دهند آیتم های خود را روی این کابینت لاکچری به معرض نمایش بگذارند!

استفاده از متریال خام طبیعی جزء المان های موثر در طراحی آشپزخانه امسال به تعداد رفته است. بدین ترتیب، شما قادر خواهید بود تا با این نوع کابینت لاکچری ظاهر مینیمالیستی طراحیتان را ارتقاء ببخشید. علاوه بر این، به کار بردن قفسه روباز شفاف از جمله عناصر مهم در سبک آشپزخانه کلبه ای (فارم هاوس) و صنعتی محسوب می شود.

کابینت فریم باز؛ دکوراسیون نمایشی سنتی

کابینت فریم باز انتخابی ایده آل میان قفسه روبازِ بدون شیشه و کابینت سنتی محسوب می شود. این نوع کابینت لاکچری از پانل های شیشه ای برخوردار بوده و آیتم های شما پشت نمای شیشه ای به چشم خواهند خورد.

اگرچه بعضی آشپزخانه ها تا دیروز تعداد کمتری کابینت فریم باز داشتند، اما، امروز این کابینت ها به اسم کابینت لاکچری ایفاگر نقش موثری در برطرف نیازهای روزمره ساکنین خانه می باشند. این کابینت ها برای آشپزخانه های عظیم و روشن ایده آل هستند. و بسته به دیزاین مدرن یا سنتی به نظر می رسند.

کابینت سبک شیکر؛ طراحی مدرن

با آنکه طرح کابینت سبک شیکر مشابه طرح کابینت سنتی بوده اما سادگی خطوط مربع و مستطیل سطوح آن نشانگر کابینت لاکچری مدرن است.

این نوع کابینت بیش از آنکه ستاره آشپزخانه تان باشد، به اسم یک حامی با سایر عناصر فضا انس می گیرد. مهم نیست طراحی و رنگ فضا چه باشد، کابینت سبک شیکر با هر نوع استایل، بک اسپلش، کانتر و کفپوش همخوانی دارد.

کابینت دو رنگ؛ طراحی جسورانه

مجموعه کابینت های دو رنگ یک مجموعه کامل به نظر می رسند. و اغلب آن ها از روکش های سفید رنگ برخوردار بوده که در بعضی بخش ها رنگ تیره خورده اند.

بیشتر بخش های تیره این کابینت ها در دو رنگ آبی و خاکستری محبوبیت یافته است. اما با این حال، زرد قناری، سبز نعناعی و بنفش تیره جزء رنگ های جسورانه این نمونه کابینت لاکچری به تعداد می فرایند.

نکته: توجه داشته باشید قرار گرفتن کابینت های سفید در بالا سقفتان را بلندتر نشان داده و تعبیه کابینت های تیره در بالا سقفتان را کوتاه تر از حد مشخص نشان می دهد.

کابینت چوب طبیعی؛ طراحی روستیک

اگر در پی اجرای طراحی صنعتی و روستیک هستید، از کابینت چوب طبیعی استفاده نمائید. بیشتر کابینت های چوب طبیعی از چوب کاج یا بلوط تهیه و ساخته می شوند. به خاطر همین است که رنگ آن ها معمولا روشن بوده و در رنگ های تیره یافت نمی شوند.

اگر خواهان طراحی ساده و مینیمالیستی هستید، از این نمونه کابینت لاکچری نگذرید!

منبع: اتاق
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1730

به "آنالیز نمونه های ایده آل از کابینت لاکچری [در سال 1400]" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز نمونه های ایده آل از کابینت لاکچری [در سال 1400]"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید