بهانه بازنده دربی پرسپولیس ، استقلال جور شد! ، پاس گل به تیم ناکام شهرآورد!

به گزارش مجله تور مالزی، دربی تهران بین پرسپولیس و استقلال خاتمه بعد از کش وقوس های فراوان، قرار شد بعد از جام جهانی برگزار شود.

بهانه بازنده دربی پرسپولیس ، استقلال جور شد! ، پاس گل به تیم ناکام شهرآورد!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، این بازی در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر انجام خواهد شد؛ هفته ای که درست لب مرز تعطیلی لیگ و برگزاری اردوی تیم ملی بود. در این مدت هزار بار در مورد تاریخ بازی و اینکه قبل از جام جهانی خواهد بود یا بعد از آن بحث شد، اما نهایتا مثل همیشه زور کارلوس کی روش چربید و شهرآورد عقب افتاد.

  • اقدام جنجالی علیه تیم ملی در فیفا | ایران باید از جام جهانی حذف شود

با توجه به اینکه پرسپولیس و استقلال روی هم بیشترین تعداد ملی پوش را بین باشگاه های لیگ برتری دارند، سرمربی تیم ملی احتمالا از مصدومیت بازیکنان در این مسابقه سنگین ترسیده است. در نهایت هر چه بود، این بازی به تعویق افتاد و نزدیک ترین تاریخی که هم اکنون برای برگزاری آن مطرح شده، دوم دی ماه است؛ یعنی بیشتر از 2ماه دیگر!

پاس گل سازمان لیگ به تیم بازنده

با توجه به شناختی که از فضای فوتبال ایران داریم، از همین حالا به شما قول می دهیم هر کدام از 2تیم پرسپولیس و استقلال که در دربی نتیجه مطلوب را به دست نیاورند، به تأخیر زمان مسابقه و برگزاری آن بعد از جام جهانی پیله خواهند کرد. این یک بهانه حاضر و آماده است که از حق هم نگذریم، پشتوانه منطقی کافی دارد. مسابقه ای مثل دربی باید در گرماگرم لیگ و در شرایطی برگزار شود که هر دو تیم در اوج آمادگی هستند. اینکه نزدیک به 2ماه همه چیز را تعطیل کنی و استارت دوباره مسابقات را با برگزاری دربی بزنی، ایده جالبی نیست. سرخابی ها اگر پیش از جام جهانی با هم بازی می کردند، علاوه بر اینکه احتمالا مسابقه مجذوب کننده تری می دیدیم، از آنها در زمینه ناکامی احتمالی سلب بهانه می شد، اما سازمان لیگ از همین حالا به تیم بازنده پاس گل داده است.

بازی با تماشاگر می شود؟

شاید تنها مزیت احتمالی تعویق دربی این باشد که نبرد پرسپولیس و استقلال بعد از جام جهانی با حضور تماشاگران برگزار شود. به هر حال فضای فعلی طوری است که مسابقات پی درپی در استادیوم های خالی انجام می شود و شاید اگر دربی این طرف جام جهانی بود، در استادیوم بی تماشاگر شاهد برگزاری آن می بودیم، اما چه بسا شرایط در دی ماه فرق داشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 مهر 1401 بروزرسانی: 27 مهر 1401 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2107

به "بهانه بازنده دربی پرسپولیس ، استقلال جور شد! ، پاس گل به تیم ناکام شهرآورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهانه بازنده دربی پرسپولیس ، استقلال جور شد! ، پاس گل به تیم ناکام شهرآورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید