بهانه عجیب محصولِ مذاکره های شکست خورده استقلال ، ترفند یک بازیکن برای فرار از فهرست خروج نکونام!

به گزارش مجله تور مالزی، یکی از بازیکنان استقلال مانور زیادی روی نوع قراردادش با این تیم داده اما به نظر می رسد این موضوع برای هوادارها چندان مهم نیست.

بهانه عجیب محصولِ مذاکره های شکست خورده استقلال ، ترفند یک بازیکن برای فرار از فهرست خروج نکونام!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، سیدحسین حسینی در اینستاگرام با طرفداران استقلال خداحافظی می نماید، برای مدتی به استراحت و سکوت می پردازد، ناگهان در تمرین تیم آفتابی می گردد و سپس به ساختمان باشگاه می رود تا قرارداد ببندد. چندبار این ماجرا را دیدن نموده ایم؟ چندبار همین فیلم درست از مقابل نگاه مان گذشته است؟ حسینی حالا در خداحافظی کردن از استقلال و نرفتن از این باشگاه، هت تریک نموده است. اینکه کاپیتان باشگاه بزرگی مثل استقلال، سوژه شوخی هایی در خصوص وداع کردن و در نهایت ماندن در تیم گردد، اصلا اتفاق جالبی به نظر نمی رسد. سناریوهای این تابستان، بدترین سناریوهای ممکن برای این گلر بوده اند؛ دروازه بانی که اگر می خواهد نگاه ها در خصوص خودش را عوض کند، باید همین حالا استارت بزند. او تا ابد برای ادامه دادن این بازی در استقلال زمان نخواهد داشت.

این دیگر چه بهانه ای است؟

سیدحسین به محض بازگشت به استقلال، از دلایل ازدست رفتن تمرکزش در فصل گذشته صحبت نموده است. از نگاه او یکی از دلایل این اتفاق، کوشش باشگاه برای خریدن یک دروازه بان دیگر بوده است. این دیگر چه بهانه ای است؟ یعنی استقلال حق ندارد سنگربان دیگری برای خودش بخرد؟ یعنی تمرکز بازیکنی که بازوبند کاپیتانی استقلال را به بازو دارد، آنقدر به مو بند است که با شایعه جذب یک گلر از سوی باشگاه از بین می رود؟ این علت به هیچ وجه برای طرفداران باشگاه پذیرفتنی نخواهد بود. سیدحسین فصل خوبی در استقلال نداشته و طبیعی بوده که باشگاه حتی در نیم فصل به جذب یک سنگربان دیگر فکر کند. اگر واقعا او به این خاطر دچار لغزش شده، پس این لغزش در فصل نو نیز ادامه خواهد داشت.

محصولِ مذاکره های شکست خورده

چرا سیدحسین حسینی در استقلال ماند؟ بیشتر از همه به این خاطر که مذاکره باشگاه با گلرهای دیگر نتیجه ای نداشت. اگر استقلال با بیرو قرارداد امضا می کرد، سرنوشت حسینی چه می شد؟ اگر باشگاه یک گلر خارجی می گرفت، چطور؟ حالا اینطور به نظر می رسد که چون دست استقلال به گزینه دیگری نرسیده، دوباره در این باشگاه به حسینی فرصت داده شده است. در حقیقت ماندن او، محصول مذاکره های شکست خورده باشگاه با سنگربان های دیگر است. علاوه بر این، باشگاه همین حالا شرایط خالدآبادی را نیز زیرنظر دارد تا با این گلر قرارداد امضا کند. اگر این اتفاق رخ بدهد، اصلا بعید نیست سیدحسین در آغاز فصل روی نیمکت استقلال دیده گردد. حتی ممکن است بعد از همه ماجراهای اتفاق افتاده، نکو بازوبند را از این سنگربان بگیرد و آن را به بازیکن دیگری بدهد. فعلا در استقلال هیچ چیز به نفع سیدحسین نیست.

قرارداد سفید؟ چندان مهم نیست!

سیدحسین مانور زیادی روی سفیدبودن قراردادش با استقلال داده اما به نظر می رسد این موضوع برای هوادارها چندان مهم نیست. آنها بیشتر از رقم قرارداد این گلر، به کیفیت او در لباس استقلال فکر می نمایند. اگر همه چیز مثل فصل گذشته باشد، او با یک قرارداد رایگان هم گلر خوبی برای تیم نخواهد بود. سیدحسین باید از همه این ماجراها فاصله بگیرد، اهمیت کاپیتانی استقلال را درک کند، قبل از هر رفتاری به خصوص در شبکه های اجتماعی، در خصوصش فکر کند و کمی بالغ تر نشان بدهد. استقلال فصل سختی را در پیش دارد و برای خود حسینی نیز این یک فصل بسیار سخت خواهد بود. او تنها در شرایطی در این سختی دوام خواهد آورد که کمی بزرگ گردد و دست به تکرار کارهای قبلی اش نزند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 تیر 1402 بروزرسانی: 27 تیر 1402 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2223

به "بهانه عجیب محصولِ مذاکره های شکست خورده استقلال ، ترفند یک بازیکن برای فرار از فهرست خروج نکونام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهانه عجیب محصولِ مذاکره های شکست خورده استقلال ، ترفند یک بازیکن برای فرار از فهرست خروج نکونام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید