بهترین رشته های کالج های کانادا

به گزارش مجله تور مالزی، علوم کامپیوتر و مهندسی نرم افزار

از رشته های مناسب جهت تحصیل در کانادا می باشد که افراد پس از فارغ التحصیلی در این رشته می توانند در مشاغل بسیاری چون طراحی و اجرای سیستم های کامپیوتر، طراحی وب، امنیت سایبری و مدیریت داده ها با داشتن درآمدی مناسب، فعالیت کنند.

بهترین رشته های کالج های کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مدیریت امور مالی

در کانادا شغل هایی که در حوزه مدیریت، مارکتینگ و امور مالی هستند از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. به طور میانگین دستمزد این افراد حداقل 3 برابر پایه حقوق فدرال کانادا میباشد . افراد می توانند پس از تحصیل، در مشاغلی چون حسابداری، بانکداری، بورس، مدیریت دارایی، بیمه، مدیریت سرمایه گذاری به کار مشغول شوند.

پرستاری، بهداشت، سلامت و داروسازی

پرستاری نیز یکی از بهترین رشته های تحصیلی در کانادا می باشد که افراد ضروری است جهت کار در این رشته از مدرک تحصیلی کارشناسی پرستاری برخوردار و پس از گذراندن آموزش های دیگر در این زمینه مشغول به کار شوند. این رشته با داشتن در آمدی حدود 85 هزار دلار در سال، از زمینه های شغلی مناسب در کانادا می باشد. در صورت دریافت ویزای تحصیلی، رشته داروسازی یک رشته پرطرفدار در این کشور می باشد که افراد ضروری است تا ضمن بهره مندی از مدرک کارشناسی داروسازی، در آزمون مخصوص هیئت داروسازان کانادا و نیز کارآموزی شرکت نماید تا بتواند در این زمینه به فعالیت بپردازد.

مهندسی

شهرهای آنتاریو و کبک در کانادا مرکز بازار کار برای رشته های مهندسی می باشد. افراد با تحصیل در کانادا در این رشته می توانند در زمینه های بسیاری چون مهندسی عمران، مکانیک، شیمی، الکترونیک، صنایع و ماشین آلات و مدیریت مهندسی با میانگین درامد با 65 هزار دلار کانادا در سال مشغول به کار شوند.

مهندسی شیمی یا نفت

رشته مهندسی نفت و شیمی از جمله رشته های مناسب جهت کار در زمینه هایی چون موسسات تحقیقاتی دولتی و شرکت های انرژی می باشد که افراد می توانند با کار در این حوزه، میانگین درآمد 100 هزار دلار کسب کنند.

زمین شناسی

زمین شناسی نیز از دیگر رشته های مناسب جهت تحصیل در کانادا است که افراد می توانند با داشتن مدرک کارشناسی در مشاغلی چون استخراج نفت، معدن، مشاوره پروژه های شهری و زیست محیطی به فعالیت بپردازد به گونه ای که در کشور کانادا نیز این دسته از مشاغل از ارزش و اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.

علوم کشاورزی و جنگلداری

یکی از پرطرفدارترین رشته های تحصیلی در کانادا که افراد می توانند با تحصیل در این زمینه در مشاغلی چون زراعت، مشاوره کشاورزی، جنگلداری، مشاوره جنگلداری و علوم کشاورزی مشغول به کار شوند.

روزنامه نگاری و مطبوعات

با گسترش شبکه های اجتماعی و رسانه های دیجیتالی و بازاریابی بصورت آنلاین، جذب افراد ماهر در این زمینه افزایش یافته به گونه ای که افراد می توانند با تحصیل در این رشته در مشاغلی چون روزنامه نگاری، تبلیغات، بازاریابی، طراحی UX/UI، طراحی گرافیکی، ساخت انیمیشن و جلوه های ویژه، رسانه دیجیتالی و روابط عمومی مشغول به فعالیت شوند.

اقتصاد

دانشجویان بعد از تحصیل، در زمینه برنامه ریزی، مدیریت و بررسی جنبه های مالی یک کسب و کار، می توانند در سمت های همچون بررسیور، مدیریت بانک، کارگزار بانک و … با درامد 100هزار دلار در سال مشغول به کار شوند.

MBA

میانگین درآمد سالیانه افراد در حدود 85 هزار در سال است. MBA یکی از پرطرفدارترین رشته های تحصیلی در کانادا می باشد که با دریافت مدرک آن، ضمن فراهم نمودن فرصت های شغلی برای افراد، آن ها را با دنیای کسب و کار آشنا می نماید.

منبع: اینترنت
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1180

به "بهترین رشته های کالج های کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین رشته های کالج های کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رشته های کالج های کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید