بهترین سایت های کاریابی و استخدام مشهد

به گزارش مجله تور مالزی، با عرض سلام حضور شما مخاطبین عزیز، در جهت تسهیل کاریابی شما کارجویان گرامی در مشهد به تهیه مقاله ای جهت معرفی بهترین سایت های کاریابی و استخدام در زمینه انتشار آگهی های مشهد پرداخته ایم. در ابتدای مقاله به مسائل روز و شرایط شغل های مشهد پرداخته، در رابطه با لزوم استفاده از سایت های کاریابی صحبت خواهیم کرد و در پایان به معرفی چهار سایت برتر در این زمینه خواهیم پرداخت. با ما باشید تا بهترین راه برای یافتن شغل دلخواهتان را بیابید.

بهترین سایت های کاریابی و استخدام مشهد

کار از ارزش های محوری و مهم هر جامعه ای محسوب می گردد، از بین بردن بیکاری به عنوان یک پدیده مخرب اجتماعی، مالی، فرهنگی، همواره همواره از جمله دغدغه های اساسی برنامه ریزان بوده است.

به همین دلیل مبحث و حوزه اشتغال و بهره برداری کامل و مناسب از نیروهای انسانی یکی مسائل مهمی است که باید در جامعه به آن توجه گردد. معضلات و چالش هایی در راستا استخدام و اشتغال وجود دارد که شاید اگر با آنها آشنا شوید تا حدودی بتوانید آنها را مدیریت کرده و شغل دلخواهتان را بیابید.

همان طور که خودتان نیز واقف هستید اشتغال و بیکاری از جمله موضوعات مهم مالی هر کشوری است، به گونه ای که افزایش اشتغال و کاهش بیکاری به عنوان یکی از شاخص های توسعه یافتگی جوامع تلاقی می گردد.

مشهد از کلان شهرهای ایران می باشد که علی رغم داشتن زوار زیاد همچنان با موضوع بیکاری دست و پنجه نرم می کند و افراد به راحتی نمی توانند موقعیت شغلی خود را بیابند و همچنین در مقابل کارفرمایان نیز در یافتن نیروهای کار خبره با چالش های بسیاری روبرو می باشند.

با در نظر دریافت رشد جمعیت مشهد و مهاجرپذیری استان تا کنون برآورد شده است که در حال حاضر این جمعیت بالای شش میلیون نفر باشد. بر طبق آمار ارائه شده توسط مرکز آمار ایران تعداد کل شاغلین در استان 2100000 نفر می باشد. بر طبق این آمار حدود 40 درصد از این شاغلین در بخش های غیر رسمی اشتغال به کار دارند. نرخ بیکاری اعلامی 1/9 می باشد که پایین تر از میانگین کشوری است.

همان طور که پیش تر به آن اشاره نموده ایم فقط نرخ بالای بیکاری مسبب نیافتن شغل از سمت افراد کارجو نشده است، بلکه اگر نگاه دقیق تری به شرایط موجود بیندازید، میبینید که بیشتر موقعیت های شغلی به افراد غیر متخصصی محول شده که کار را به خوبی بلد نبوده و ان را به انتها درستی نمی رسانند و کارفرمایان زیادی هستند که از بی کفایتی کارکنان خود گله مند می باشند.

بنابراین اگر بخواهیم به موارد و موانعی بر سر راه استخدام و مشاغل اشاره کنیم، مباحثی چون نداشتن رزومه مناسب از سمت کارجویان، نرخ بیکاری موجود در کشور و مهم ترین آن فقدان راه ارتباطی مناسب بین کارفرمایان و کارجویان می باشد.

نکات مهم جهت پشت سر گذاشتن موانع و چالش های کاریابی

در رابطه با نرخ بیکاری موجود در جامعه که گربان گیر مشهد نیز می باشد شاید کار زیادی از دست شما کارجویان عزیز بر نیاید اما دو نکته مهم وجود دارد که با رعایت و فراگیری آنها می توانید در این راه پرفراز و نشیب نتیجه موفقیت آمیز را کسب کنید.

نکته بسیار مهمی که شاید در راستا یافتن شغل دلخواه و مناسبتان به آن دقت نمی کنید و به تاثیر آن در مقابله با چالش بیکاری واقف نیستید داشتن یک رزومه کامل و مهم و بر اساس استانداردهای رزومه نویسی است.

اولین برخورد کارفرمایان با شما عزیزان به وسیله رزومه اتان اتفاق می افتد و رزومه شما اولین تصویر ذهنی از شما را در ذهنشان ایجاد می کند. در دنیای امروزه و با توجه به آمار بالای متقاضیان کار در مشهد شما باید برای خود مزیت های رقابتی بالایی ایجاد کنید.

داشتن یک رزومه بی نقص کار شما را به نسبت رقبایتان آسان خواهد نمود. پس اولین قدم در راستا استخدام نوشتن یک رزومه قوی می باشد. پس از همین حالا آغاز کنید.

مرحله بعد و مرحله بسیار مهم نحوه ایجاد برقراری ارتباط شما کارجویان عزیز با کارفرمایان و اصلا یافتن آنهاست.

در گذشته و تا قبل از پیشرفت تکنولوژی یافتن موقعیت های شغلی جهت اقدام برای استخدام به وسیله معرفی آشنایان و انتشار آگهی های استخدامی در روزنامه های کثیرالانتشار صورت می گرفت. اما با توجه به افزایش مشاغل و تعداد بالای متخصصین و فارغ التحصیلان موسسات کاریابی ای تاسیس شدند که به سرعت به دلیل اخذ مبالغ از کارجویان و کارفرمایان و عدم ارائه خدمات مناسب در مقابل وجه دریافتی با شکست روبرو شدند. با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سلیقه افراد آگهی های استخدامی در روزنامه ها به ویژه روزنامه های احتیاجمندی نیز به دلیل سوءاستفاده عده ای و کاهش علاقه مردم، تا حدود بسیار زیادی منسوخ شدند.

با کم رنگ شدن نقش موسسات کاریابی و روزنامه ها و با توجه به پیشرفت فناوری ارتباطات و اینترنت در کشور، پلتفرم های استخدامی وارد عرصه شدند. پلتفرم های استخدامی در واقع صورت مدرن صفحه احتیاجمندی های روزنامه ها هستند و به عنوان یک واسط، میان کارجو و کارفرما ارتباط برقرار می نمایند.

بعضی از سایت های کاریابی برای کارجو رزومه هم می سازند (قبلا به اهمیت داشتن یک رزومه استاندارد به تفصیل پرداخته ایم) و در صورت مردد بودن برای انتخاب راستا شغلی، این مزیت را هم دارند که با دریافت تست های روان شناسی افراد را برای دنبال کردن شغل رویایی شان هدایت نمایند.

تمام این مزایا در کنار جستجوی رایگان شغل برای کارجو، پلتفرم های استخدامی را به جایگزین خوبی برای بنگاه های سنتی کاریابی تبدیل کرده که در عین دریافت هزینه بابت کاریابی به اندازه سرویس های آنلاین سریع و مؤثر ظاهر نمی شوند.قبل از آن که با سایت هایی که در این زمینه بهترین خدمات را ارائه می نمایند، آشنا شوید بهتر است مزایای استفاده از سایت های کاریابی را نیز به طور کامل بدانید در ادامه به چند مورد به صورت خلاصه اشاره شده است.

مزایای استفاده از سایت های کاریابی

  • تسهیل و افزایش جستجو برای متقاضیان شغل

در دنیای امروز کارجویان می توانند با استفاده از سایت های کاریابی بدون محدودیت جغرافیایی و همزمان مشاغل مختلف را جستجو کرده و به راه های ارتباطی با کارفرماها دسترسی داشته باشند و به وسیله این سایت ها، اطلاعات کاملی را در خصوص شرکت ها، شرایط کار، مهارت های مورد احتیاج برای انواع مشاغل کسب نمایند که این امر بدون استفاده از سایت های کاریابی ممکن نمی باشد.

کارجویان با استفاده از این سایت ها می توانند ان دسته از فرصت های شغلی که در روزنامه ها یافت نمی گردد را پیدا کرده و در خصوص گرایش های صنعتی یک حوزه خاص و انتظاراتی که یک کارفرما نسبت به ظرفیت و توانایی های یک کارمند دارد اطلاع پیدا می نمایند.

  • کاهش هزینه های استخدام

شما کارجویان عزیز در صورت استفاده از سایت های کاریابی به نسبت روش های دیگر هزینه کمتری را صرف کرده اما در مقابل نتیجه مطلوب تری را دریافت خواهید کرد. سایت های کاریابی و استخدام آنلاین به شما کارفرمایان عزیز این امکان را می دهند تا با صرف کمترین هزینه به انتشار آگهی های خود بپردازید و مطمئن باشید که به صورت تضمینی در معرض دید عموم قرار می گیرد.

این آگهی ها برخلاف آگهی های مطبوعاتی، بلافاصله بعد از انتشار در دسترس کارجویان قرار می گیرد و به آنها امکان می دهد تا در زمینه تخصص خود به جستجو بپردازند و آگهی شما را ببینند.

  • صرفه جویی در زمان

یکی از مزایای استخدام آنلاین این است که شما می توانید به صورت 24 ساعته دنبال کار بگردید. این موضوع باعث یک تعامل سازنده تمام وقت بین کارفرما و کارجو می گردد. با استفاده از این روش و مراجعه به سایت های استخدامی، کارفرمایان می توانند به آسانی به افراد جویای کار دسترسی داشته باشند و کارجویان به راحتی کار پیدا نمایند.

حال که با مهمترین مزایای استفاده از سایت های کاریابی پی بردید بهتر است در مرحله آخر با برترین سایت های کاریابی و استخدامی مشهد آشنا شوید. در ادامه به معرفی بهترین سایت های کاریابی و استخدام مشهد که راستا شما را در رسیدن به شغل مورد نظرتان هموار خواهد نمود، خواهیم پرداخت.

برترین سایت های استخدام مشهد

  1. سایت استخدام شو :

سایت استخدام شو از بهترین و باسابقه ترین سایت های کاریابی در کشور می باشد که از سال 1389 تا به امروز به صورت مستمر در حال فعالیت و خدمت رسانی به شما کارجویان و کارفرمایان عزیز می باشد.

از مزایای منحصر به فرد سایت استخدام شو ارائه خدمات کاملا رایگان برای کارجویان و کارفرمایان می باشد که در شرایط نا به سامان امروزی صرفه جویی بزرگی در هزینه هایتان خواهد بود.

همچنین سایت استخدام شو دارای سابقه درخشان و طولانی است که نشان دهنده موفقیت آنها در جذب تعداد بالایی از کارفرمایان و کارجویان بوده است و در حال حاضر نیز آگهی های زیادی روزانه با فیلترهای مناسب از لحاظ شغل، محل شغل و شرایط و مهارت ها در آن درج می شوند و همچنین به روزرسانی مداوم آگهی های استخدامی و وجود امکانات پیشرفته و فیلتر های کارآمد برای جستجوی فرصت های شغلی، استخدام شو را به یک مرجع قوی و به روز برای آگهی های استخدامی مشهد و سایر شهر های ایران تبدیل کرده است.

همان طور که در پاراگراف بالا به آن اشاره نموده ایم مشاغل در سایت استخدام شو بر اساس فاکتورها و مشخصه هایی نظیر عنوان شغلی، جنسیت مورد احتیاج، شرایط احراز، حقوق پیشنهادی، مدرک تحصیلی، نوع همکاری، سابقه کار، شرایط خدمت سربازی فیلتر می شوند همین امر سبب شده است که امکان جستجوی مشاغل بر اساس کلمات کلیدی، عنوان شغلی و موقعیت مکانی برای کارجویان فراهم شده و کارجویان به راحتی می توانند مشاغل مورد احتیاج خود را بیابند.

یکی از خدمات بسیار مهمی که سایت استخدام شو به ارائه ان می پردازد ساخت رزومه استاندارد برای شما کارجویان عزیز متقاضی شغل در مشهد می باشد. که یاری بسیار مهمی در فرایند استخدام شما دارد.

از آپشن های زیادی که سایت استخدام شو در اختیار کاربران خود قرار می دهد می توان به ارسال ایمیل های اطلاع رسانی، درج آگهی های شغلی با ذکر زمان انتشار، امکان نشان دار کردن و اشتراک فرصت های شغلی با دوستان اشاره نمود.

همچنین جهت راحتی کار شما وب سایت سایت استخدام شو به صورت کاملا حرفه ای و کاربرپسند طراحی شده واین فرصت برای کارجویان فراهم می باشد که کارجو ملزم درخواست برای فرصت های شغلی رزومه خود را ارسال نمایند و این امر سبب می گردد تا شما فرصت و امتیاز بیشتری برای دیده شدن توسط کارفرمایان داشته باشید.

جهت مشاهده آگهی های استخدام مشهد اینجا کلیک کنید

  1. سایت ای استخدام:

وب سایت ای استخدام دارای سرویس هوشمند ارسال آگهی در کشور می باشد که تمامی اخبار، آگهی های استخدامی محلی و کشوری را چند لحظه پس از اعلام و انتشار و دریافت تاییدیه صحت آنها، در پایگاه اینترنتی خود تجمیع و بازنشر کرده و پس از تفکیک آنها بر اساس رشته تحصیلی، تخصص کاری و شهر و استان به کاربران متقاضی خود پیامک و ایمیل می کند.

از مزایای سایت ای استخدام آگاهی به موقع از آگهی های استخدامی جراید، روزنامه ها، سایت ها و سایر منابع اخبار و آگهی می باشد و تیم ای استخدام به جای کاربران تمام روزنامه ها، احتیاجمندی ها، وب سایت ارگان های دولتی و خصوصی و کلیه منابع اخبار و آگهی های استخدامی موثق و معتبر را آنالیز کرده و در اختیار شما قرار می دهند.

  1. ایران استخدام:

وب سایت ایران استخدام به عنوان یک رسانه در زمینه اطلاع رسانی و نشر آگهی های استخدامی سراسر کشور و همچنین شهر مشهد فعال می باشد. ثبت نام در این سایت چه برای کارجویان و چه برای کارفرمایان بسیار آسان می باشد. تیم ایرن استخدام در جهت یافتن شغل مناسب شما بعضی آگهی ها را به صورت رایگان منتشر می کند، همچنین سایت ایران استخدام از طراحی رابط کاربری بسیار خوبی برخوردار می باشد که فیلدهایی با فیلتر بر اساس استان و مشاغل مختلف را به شما کاربران ارائه می دهد. همچنین اپلیکیشن این سایت نیز برای راحتی کار شما طراحی شده و می توانید از آن بهره ببرید.

  1. شیپور:

شیپور از دیگر سایت های استخدامی می باشد که علاوه بر احتیاجمندی های اینترنتی بر خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم و ارائه خدمات تمرکز دارند. سایت شیپور از سال 1391 تا کنون در حال فعالیت می باشد. شیپور سایتی است که ارائه خدماتی نظیر خرید و فروش کالاهایی نظیر لوازم الکترونیکی، موبایل، تبلت، لوازم خانگی، املاک، خودرو، لوازم شخصی، لوازم تفریحی و ورزشی را تسهیل می کند. هم اکنون علاوه بر وبگاه، به وسیله نرم افزار کاربردی اندروید و آی اواس و ربات تلگرام هم خدمات خود را عرضه می کند. روزانه چند هزار آگهی در شیپور به ثبت می رسد و صدها نفر از آگهی های به ثبت رسیده در شیپور بازدید می نمایند. از مزایای سایت شیپور استفاده رایگان از خدمات در سراسر ایران از جمله شهر مشهد است و همین امر دلیل استقبال بالای مردم از آن می باشد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1086

به "بهترین سایت های کاریابی و استخدام مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سایت های کاریابی و استخدام مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید