ترفند مرتب کردن پست ها با ویژگی نو Edit Grid اینستاگرام

به گزارش مجله تور مالزی، اخیرا فیس بوک در حال اضافه کردن ویژگی های جدیدی به فرزند نازنین خود اینستاگرام می باشد. به گفته محقق اینستاگرام الساندرو پالوزی ، این شبکه اجتماعی محبوب به زودی ویژگی جدیدی دریافت خواهد نمود.

ترفند مرتب کردن پست ها با ویژگی نو Edit Grid اینستاگرام

به گزارش خبرنگاران، پالوزی با انتشار چند تصویر در توییتر، عملکرد تازه این اپلیکیشن را نشان داد. این محقق نوشت: اینستاگرام در حال کار بر روی توانایی ویرایش پروفایل است و به شما این امکان را می دهد که پست ها را به هر ترتیبی که دوست دارید مرتب کنید.

ویژگی تازه Edit Grid این امکان را به کاربر می دهد که گالری تصاویر اینستاگرام خود را بدون توجه به تاریخ آن مرتب نماید. این ویژگی مفید به نظر می رسد، زیرا به افراد این امکان را می دهد که تصاویر دلخواه خود را در پست های ابتدایی صفحه اینستاگرام خود قرار دهند.

الساندرو پالوزی بعلاوه اخیرا اطلاعاتی در خصوص استیکر های تازه اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. در میان این ها یک ایموجی واکنش تازه وجود دارد. زمان ارائه این آپدیت ها هنوز معین نیست. در ابتدای ژانویه، آدام موسری، رئیس اینستاگرام، از سه تغییر فید تازه در این پلتفرم اطلاع داد.

این موارد در حال حاضر منتشر شده اند، کاربران اکنون سه راه تازه برای مرتب کردن صفحه اینستاگرام خود دارند: صفحه اصلی یا Home ، موارد دلخواه یا Favorites و دنبال کردن یا Following. صفحه اصلی فید شما شامل مواردی است که به تماشا آن ها عادت نموده اید، در حالی که موارد دلخواه پست هایی را از حساب هایی که روی آن ستاره گذاشته اید نشان می دهد. گزینه سوم نیز پست های افرادی را که دنبال می کنید نمایش می دهد.

منبع: phonearena

منبع: فرارو
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1960

به "ترفند مرتب کردن پست ها با ویژگی نو Edit Grid اینستاگرام" امتیاز دهید

1 کاربر به "ترفند مرتب کردن پست ها با ویژگی نو Edit Grid اینستاگرام" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفند مرتب کردن پست ها با ویژگی نو Edit Grid اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید