ترکیب احتمالی استقلال برابر پیکان ، سد پیکان سیل ساپینتو

به گزارش مجله تور مالزی، پیکان در دور رفت از استقلال، پرسپولیس و سپاهان گل نخورد! این تیم امروز میزبان گلزن ترین استقلال فصل است.

ترکیب احتمالی استقلال برابر پیکان ، سد پیکان سیل ساپینتو

به گزارش خبرنگاران آنلاین، بازی روز گذشته تیم های استقلال و پیکان از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر به دلیل بارش برف سنگین با تصمیم ناظر داوری لغو و به امروز موکول شد.

بازی رفت استقلال و پیکان به میزبانی آبی ها در ورزشگاه آزادی برگزار شده بود و در بازی امروز پیکانی ها میزبان هستند. آنها علاقه مند بودند مانند تمام بازی های خانگی اخیرشان این بار هم در کرج به مصاف میهمان خود بروند اما سازمان لیگ این اجازه را صادر نکرد تا باز هم ورزشگاه شهید دستگردی اکباتان برای این بازی انتخاب گردد. بازی 2 تیم از ساعت 15 امروز در این ورزشگاه شروع می گردد و هواداران اجازه ورود به ورزشگاه را نخواهند داشت. با توجه به اینکه بازی بدون حضور تماشاگر برگزار می گردد، معین نیست چه مانعی برای انجام بازی در کرج وجود داشته و چرا پیکان از امتیاز میزبانی در زمین دلخواهش محروم شده است.

فرم خوب و بخت عالی

استقلال در 3 هفته اخیر به 3 پیروزی پرگل رسیده و به روایت اعضای این تیم در رجحانن فرم خودش به سر می برد. اما نباید فراموش کرد سناریویی که هم اکنون برای استقلال شکل گرفته، همان سناریویی است که در دور رفت نیز در همین مقطع برای آنها اجرا شده بود. استقلال لیگ را با شکست مقابل سپاهان شروع کرد و بعد از آن به بازی های آسان تر رسید. در دور رفت آبی ها ملوان و مس را بردند، مقابل نفت مسجدسلیمان و پیکان بدون گل متوقف شدند و در هفته ششم دوباره نساجی را با 3 گل شکست دادند. در دور برگشت، تنها تفاوتی که در نتایج استقلال رخ داده رجحان آنها مقابل نفت مسجدسلیمان بوده که در 6 هفته ابتدایی تیم سرحالی بود اما بعدها به شدت افت کرد. امروز بازی با پیکان نشان خواهد داد استقلال واقعا نسبت به دور رفت روند بهتری پیدا کرده یا فقط در حال سپری کردن هفته های آسان خودش بوده است. پیکان، تیمی است که در نیم فصل اول هر 3 مدعی قهرمانی را متوقف کرد و از هیچ یک از آنها گل نخورد. شاگردان مجتبی حسینی مقابل استقلال و پرسپولیس به مساوی بدون گل رسیدند و سپاهان را یک بر صفر شکست دادند؛ نتایجی که نشان می دهد آنها به خوبی راه های دفاع کردن و گل نخوردن مقابل تیم های بزرگ را بلد هستند. خط حمله استقلال که در 3 بازی قبلی 10 گل زده، اگر امروز مقابل تیم سختگیر پیکان هم به گل رجحان برسد، کاملا خودش را اثبات خواهد کرد.

لشکر غایبان پیکان

امروز پیکان غایبان پرشماری دارد و احتمالا غیبت این بازیکنان کار را برای مجتبی حسینی سخت خواهد کرد. امیر شبانی، دانیال جهانبخش، امیرحسین عزیزی، ابراهیم صالحی، تیتو اوکلو، محمدحسین فلاح و مجتبی حقدوست مصدوم هستند و بدتر از همه اینها غیبت سامان فلاح رجحانن مدافع پیکان است که هفته گذشته مقابل نساجی کارت زرد گرفت و از این بازی محروم شد. غیبت این مدافع شاخص که سابقه حضور در اردوهای تیم ملی را هم دارد، شاید کار استقلالی ها را برای به گل رسیدن در زمین سفت اکباتان ساده کند. برخلاف پیکان و غایبان پرشمار این تیم، در اردوی استقلال اوضاع بر وفق مراد است. آبی ها هیچ محرومی ندارند و تقریبا همه مصدومان این تیم هم به شرایط بازی برگشته اند. فقط مهدی مهدی پور همچنان برای بازگشت به ترکیب مشکل دارد که البته خط هافبک استقلال با بازگشت آرش رضاوند و اوج گیری سعید مهری، حالا بدون مهدی پور هم می تواند گلیم خودش را از آب بیرون بکشد. پیکان در بازی رفت اگرچه خوب دفاع کرد اما خوش شانسی هم به این تیم کمک کرد تا از استقلال امتیاز بگیرد. امروز هم این تیم برای امتیاز گرفتن از استقلال اوج گرفته، نیاز به بخت و اقبال بلند دارد.

اما کادر فنی استقلال برای این دیدار به احتمال فراوان از نفرات زیر استفاده خواهد کرد:

سید حسین حسینی بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره مصدومیت به جایگاه ثابت خود بازمی گردد تا مثل سابق از دروازه استقلال محافظت کند و علیرضا رضایی نیز روی نیمکت حضور خواهد داشت.

رافائل سیلوا و عارف غلامی زوج میانی قلب دفاع آبی ها در بازی امروز خواهند بود و جعفر سلمانی و کوین یامگا به عنوان مدافعان کناری آبی ها به میدان می روند.

روزبه چشمی در پست هافبک دفاعی بازی خواهد کرد و آرش رضاوند و سعید مهری جلوتر از وی میانه میدان را پوشش می دهند ضمن اینکه محمد محبی و مهدی قایدی نیز نقش بال های هجومی ساپینتو را در دیدار امروز بازی می کنند.

ارسلان مطهری انتخاب اصلی ساپینتو هم در خط آتش استقلال برای بازی امروز به میدان می رود.

ترکیب احتمالی استقلال:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، آرش رضاوند، سعید مهری، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 بهمن 1401 بروزرسانی: 24 بهمن 1401 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2162

به "ترکیب احتمالی استقلال برابر پیکان ، سد پیکان سیل ساپینتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی استقلال برابر پیکان ، سد پیکان سیل ساپینتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید