تست هوش؛ در 9 ثانیه حدس بزنید که کدام فرد به 12 هزار سال قبل سفر نموده است!

به گزارش مجله تور مالزی، تست هوش و بازی فکری؛ در این بازی ذهنی، سعی کنید در تصویر فردی که به 10 هزار سال قبل از میلاد مسیح سفر نموده را شناسایی کنید. فقط افراد با ضریب هوشی بالا می توانند در عرض 9 ثانیه فرد متعلق به آینده را تشخیص دهند!

تست هوش؛ در 9 ثانیه حدس بزنید که کدام فرد به 12 هزار سال قبل سفر نموده است!

خبرنگاران | این تست یک روش سرگرم کننده برای آنالیز سطح هوش شما است. وظیفه مهم شما در این معما ها این است که با استفاده از مهارت استدلال منطقی خود، مسئله را آنالیز کنید و به پاسخ برسید. البته برای رسیدن به راهکار باید فکر و نگاه تان را به کار بگیرید تا پاسخ پنهان شده در تصویر را بیابید.

به گزارش خبرنگاران ، معمای امروز ما تصویری است که در آن شش انسان اولیه مربوط به 12 هزار سال قبل در آن دیده می شوند. اما یکی از افراد داخل تصویر از آینده سفر نموده و خودش را انسان اولیه جا زده است. شما باید تمام تصویر را آنالیز کنید و پاسخ مخفی شده را پیدا کنید.

اما اگر پیروز به یافتن پاسخ نشدید، برای گرفتن پاسخ درست به انتهای مطلب مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای انسان های اولیه

اگر به غارنوردان و زنان داخل تصویر نگاه کنید، می توانید فردی که متعلق به آینده است را شناسایی کنید. فردی که از آینده مردی است که در حال آوردن آب است و در سمت راست تصویر قرار گرفته است. او یک چراغ قوه به همراه دارد که در دهه 1890 اختراع شد. بنابراین غارنشینی که چراغ قوه را حمل می نماید، احتمالا متعلق به آینده است و ممکن است به 10000 سال قبل از میلاد سفر نموده باشد.

منبع: فرادید
انتشار: 17 اسفند 1401 بروزرسانی: 17 اسفند 1401 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2171

به "تست هوش؛ در 9 ثانیه حدس بزنید که کدام فرد به 12 هزار سال قبل سفر نموده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست هوش؛ در 9 ثانیه حدس بزنید که کدام فرد به 12 هزار سال قبل سفر نموده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید