تصاویر ، جنجالی ترین گل سال فوتبال جهانی شد! ، امباپه داور و بازیکنان دو تیم را شوکه کرد

به گزارش مجله تور مالزی، فوق ستاره فوتبال شب گذشته در لیگ برتر باشگاهای فرانسه(لوشامپیونه) یکی از عجیب ترین گل های زندگی فوتبالی اش را به ثمر رساند.

تصاویر ، جنجالی ترین گل سال فوتبال جهانی شد! ، امباپه داور و بازیکنان دو تیم را شوکه کرد

به گزارش خبرنگاران آنلاین، پاری سن ژرمن در هفته سی و سوم لیگ یک فرانسه از دقایقی پیش در خانه اش پارک دو پرنس به مصاف لوریان رفت و با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد اما گلی که امباپه به ثمر رساند جنجالی شد. درحالی که توپ برای آغاز مجدد روی زمین کاشته شده بود، پاریسی ها از تعلل بازیکنان لوریان استفاده کردند و خیلی سریع توپ را به گردش درآوردند و همین توپ وارد دروازه آنها شد. بازیکنان و نیمکت لوریان به شدت به داور معترض بوده و معتقد بودند این گل باید مردود گردد.

حتی داور مسابقه هم از حرکتی که بازیکنان پی اس جی انجام داده بودند شوکه شده بود و به نظر می رسید شرح دادن ماجرا برای بازیکنان لوریان برایش سخت است.

بعضی ممکن است به امباپه برای فرصت طلبی اش تبریک بگویند و بعضی دیگر ممکن است او را متقلب بدانند. اما او در واقع از یک گاف بزرگ بازیکنان لوریان به نفع تیمش استفاده کرد. ماجرا از آنجا آغاز شد که یک بازیکن لوریان روی پای امباپه تکل رفت و درحالی که همه منتظر بودند این صحنه به وسیله VAR آنالیز گردد تا پنالتی بودن یا نبودن صحنه تعیین بگردد ناگهان ورزشگاه پارک دو پرنس منفجر شد و امباپه را دیدیم که در حال شادی کردن است. او با یک فرصت طلبی گل تساوی تیمش را زده بود.

جالب اینجاست که کسی صحنه حرکت امباپه را ندیده است، چرا که پخش تلویزیونی در این ثانیه ها مشغول پخش مجدد حرکت آهسته صحنه مشکوک به پنالتی بود. با بازگشت دوربین به ورزشگاه امباپه در حال لبخند زدن و جشن گل دیده شد.

اما اعلام شد که دروازه بان لوریان، ایوون مووگو، توپ را به زمین می گذارد و منتظر تصمیم یاری داور ویدیویی می گردد اما امباپه با فرصت طلبی از این اشتباه استفاده نموده و با یک توپ ربایی سریع به راحتی توپ را وارد دروازه می نماید.

با وجود خشم بازیکنان لوریان و حتی شگفت زدگی تعیین در صورت داور مسابقه در نهایت او گفت هیچ خطای قانونی ای انجام نشده و گل مردود نخواهد شد.

البته لوریان در نهایت این بازی را با نتیجه 3 بر یک برد تا پاری سن ژرمن شکست سنگینی را متحمل گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1402 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2190

به "تصاویر ، جنجالی ترین گل سال فوتبال جهانی شد! ، امباپه داور و بازیکنان دو تیم را شوکه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، جنجالی ترین گل سال فوتبال جهانی شد! ، امباپه داور و بازیکنان دو تیم را شوکه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید