جدایی قاسمی نژاد از شهرخودرو قطعی شد، یک امضا تا استقلالی شدن خبرنگاران

به گزارش مجله تور مالزی، ستاره شهرخودرو جدایی اش از این باشگاه را قطعی کرد تا در آستانه نهایی شدن انتقال به استقلال قرار بگیرد.

جدایی قاسمی نژاد از شهرخودرو قطعی شد، یک امضا تا استقلالی شدن خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، انتقال امین قاسمی نژاد به استقلال تبدیل به یکی از مهم ترین اخبار جابجایی زمستانی فوتبال ایران شده که با وجود رسمی نشدن، تقریبا به مرحله انتهای رسیده و فقط منتظر تماس احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال برای حضور این بازیکن در دفتر باشگاه و نهایی شدن حضورش در جمع آبی ها است.

قاسمی نژاد در شرایطی روز گذشته در باشگاه استقلال حضور یافت که بحث رضایت نامه اش موجب شد تا انعقاد قرارداد با او تا زمان جدایی رسمی اش از شهرخودرو و موافقت مشهدی ها قطعی گردد که اکنون این اتفاق رخ داد.

امین قاسمی نژاد ساعاتی قبل شخصا به دفتر حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو رفت و با حضور وی و همچنین علی دریاییان، معاون حقوق باشگاه شهرخودرو که وکیل شخصی حمیداوی هم هست، این تفاهم نامه که در قالب رضایت نامه امین قاسمی نژاد با باشگاه استقلال است، توسط طرفین امضاء شد تا خیال طرفداران، هیئت مدیره و باشگاه استقلال از بابت مشکل رضایت نامه و همچنین مشخص مالکیت باشگاه شهرخودرو راحت گردد.

امین قاسمی نژاد 27 روز است که منتظر نهایی شدن قراردادش با باشگاه استقلال است و پس از آنکه دیروز به محل این باشگاه با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره رفت، با توجه به معلوم نبودن شرایط مالکیت باشگاه شهرخودرو که از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شده بود، پس از خوش و بش با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل، باشگاه استقلال را ترک کرد تا امروز جدایی اش از جمع مشهدی ها را نهایی کند.

مبلغ رضایت نامه قاسمی نژاد را هیئت مدیره باشگاه استقلال آماده نموده و با توجه به اینکه تنها دو روز به انتها مهلت جابجایی باقی مانده، این بازیکن فقط منتظر تماس مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال است تا به محل این باشگاه برود و قراردادش را نهایی کند.

مذاکرات اولیه برای انعقاد قرارداد قاسمی نژاد با استقلال نهایی شده و فقط با تماس مددی با این بازیکن، جلسه به قرارداد وی ختم می گردد تا انتقال مورد انتظار طرفداران این تیم اتفاق بیفتد.

طی روزهای اخیر فرهاد مجیدی و کادر فنی استقلال خواستار به خدمت دریافت این بازیکن بوده اند و در این مدت در جریان شرایط جدایی او از شهرخودرو و قرارداد با استقلال قرار داشتند.

بنابر گفته امین قاسمی نژاد در مصاحبه اخیرش، وی با 60 درصد مبلغ پیشنهادی دیگر تیم ها با باشگاه استقلال به توافق رسیده و در آستانه امضای قرارداد نهایی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1484

به "جدایی قاسمی نژاد از شهرخودرو قطعی شد، یک امضا تا استقلالی شدن خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی قاسمی نژاد از شهرخودرو قطعی شد، یک امضا تا استقلالی شدن خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید