جمع آوری یک میلیارد و 660 میلیون تومان صدقه در خراسان شمالی

به گزارش مجله تور مالزی، الهی راد گفت:جمع آوری یک میلیارد و 660 میلیون تومان صدقه در خراسان شمالی بیانگر افزایش 176 درصدی پرداخت صدقات است.

جمع آوری یک میلیارد و 660 میلیون تومان صدقه در خراسان شمالی

به گزارش از ، الهی راد مدیرکل کمیته امداد استان گفت: مردم استان در سه ماهه امسال، یک میلیارد و 660 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

الهی راد اضافه کرد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 176 درصد افزایش داشت.

او گفت: صدقات جمع آوری شده برای رسیدگی به امور مددجویان در قالب پرداخت جهیزیه، کمک های درمان، پرداخت وام قرض الحسنه، ایجاد اشتغال، کمک به تأمین و تعمیر منازل مسکونی مددجویان هزینه می شود.

به گفته الهی راد، 91 هزار و 500 مشترک صندوق صدقه کوچک خانگی و هزار و 615 صندوق صدقه میانه و 994 صندوق بزرگ هم در معابر، ادارات، مجتمع های تجاری و مدارس نصب شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: برای تسهیل در پرداخت صدقات و رعایت اصول بهداشتی، روش های پرداخت الکترونیکی در نظر گرفته شده است: ارسال عدد یک به شماره 8877 ازجمله این روش هاست، به این صورت که مشترکان با ارسال عدد یک به این شماره می توانند سرویس صدقه پیامکی را فعال کنند و با تعیین مبلغ موردنظر، به صورت اتوماتیک تا زمان دلخواه به صورت روزانه صدقه خود را پرداخت کنند.

الهی راد ادامه داد: همچنین مردم استان می توانند با شماره گیری کد دستور #058*8877* و تعیین مبلغ موردنظر، صدقه خود را پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان مراجعه به سایت www.emdad.ir را از دیگر روش های پرداخت صدقه نام و مطرح نمود: این روش با استفاده از کارت بانکی و استفاده از رمز دوم اینترنتی انجام می شود.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1720

به "جمع آوری یک میلیارد و 660 میلیون تومان صدقه در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری یک میلیارد و 660 میلیون تومان صدقه در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید