خبرنگاران از فصل چهارم به اضافه مستند تا یافته های جدید درباره خواب

به گزارش مجله تور مالزی، تهران- خبرنگاران- معرفی تازه های شبکه پنج سیما، آغاز فصل چهارم برنامه تلویزیونی به اضافه مستند و اعلام یافته های جدید درباره خواب در برنامه برنامه چرخ اهم اخبار مهم صدا و سیما است.

خبرنگاران از فصل چهارم به اضافه مستند تا یافته های جدید درباره خواب

فصل چهارم برنامه تلویزیونی به اضافه مستند به زودی در دکور جدید و ساختار تازه روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت و مجری جدید این برنامه در فصل چهارم، امین قدمی، مستندساز کشور است. از جمله آثار مستند او می توان به روزگار یک چهل ساله، سلام بر علی پسر موسی و ... اشاره کرد.

امین قدمی، کارگردان و مستندساز کشور اجرای فصل چهارم به اضافه مستند را برعهده خواهد داشت. یاسر فریادرس تهیه کننده و محسن کریمیان کارگردان فصل جدید به اضافه مستند هستند و رضا کردلو نیز سردبیر جدید این برنامه خواهد بود.

مجری طرح فصل جدید به اضافه مستند مرکزمستندسوره است؛ اجرای بخش میز نقد این برنامه نیز بر عهده امیر ابیلی و سعید هاشم زاده از منتقدان سینمایی است.

جام جم میزبان گروه موسیقی بندری خلیج فارس

برنامه روز خوش دوشنبه 28 مهرماه همزمان با آغاز ماه ربیع الاول، میزبان گروه موسیقی بندری خلیج فارس خواهد بود؛ همچنین سید هادی معتمدی روانپزشک و آسیب شناس اجتماعی در این برنامه، بهبود سبک زندگی با مهار وسواس را بررسی می کند.

در بخشی دیگر، دکتر حامد ایرانشاهی پژوهشگر تاریخ و استاد دانشگاه و مدیر کل خدمات آرشیوی سازمان اسناد ملی و کتابخانه ملی ایران به موضوع تاریخچه شهر ری می پردازد.

برنامه روز خوش با نگاه به زندگی از منظر سبک زندگی ایرانی - اسلامی با اجرای محمدامین نبی اللهی و مریم ماهور تلاش می کند صبحگاه ایرانی - اسلامی را به نمایش بگذارد. علاوه بر

این، در این برنامه اطلاعات، اخبارو رویدادهای امیدبخش به ویژه نمایش پیشرفت های غرورانگیز ایرانیان توسط مهدی آقابیگی به سمع و نظر مخاطبان می رسد.

مجله صبحگاهی روز خوش از دوشنبه تا جمعه ساعت 9 صبح به وقت تهران به تهیه کنندگی حسین علیاری از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.

از یافته های جدید درباره خواب تا پروژه آرتمیس ناسا در چرخ

چهل وهشتمین قسمت فصل هفتم چرخ ساعت 19 امروز، یکشنبه 27 مهر، با بررسی مهم ترین خبرهای جهانی علم و فناوری روی آنتن شبکه چهار می رود.

در میز علم این قسمت چرخ، حافظ آهی، مجری-کارشناس برنامه میزبان سپیده شعرباف، روزنامه نگار علم و دکتر داریوش طاهرزاده، دکترای شیمی و مدرس دانشگاه تهران است. طاهرزاده از یافته های جدید درباره خواب خواهد گفت و شعرباف از ساخت نخستین ابررسانا در دمای اتاق.

در بخش دیگری از چرخمحمدحسین جهان پناه و خشایار مریدپور، دو روزنامه نگار فناوری، دو خبر مربوط به کاوش در سطح سیارک Bennu و پروژه آرتمیس ناسا را بررسی خواهند کرد.

برنامه آرتمیس یک برنامه فضایی با هدف فرستادن انسان ها به قطب جنوب ماه در سال 2024 است. هدف نهایی این پروژه حضور دائم انسان ها روی ماه، ایجاد فضای مناسب برای فعالیت شرکت های خصوصی روی کره ماه و در نهایت سفر به مریخ است.

در بخش های دیگری از این قسمت چرخ، مهم ترین عکس های جهانی علم و خبرهای علم و فناوری در ایران بررسی خواهند شد.

فصل هفتم مجله تصویری چرخ مهم ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره زندگی با نگاهی تخصصی و به زبانی ساده و با حضور مسئولان، کارشناسان، استادان دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی می کند.

چرخ چهار روز در هفته، از یکشنبه تا چهارشنبه، از ساعت 19 به صورت زنده و به مدت 45 دقیقه از شبکه چهار سیما پخش می شود. مجری چرخ حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه کنندگی چرخ را بر عهده دارند.

شهران، هوای تهران، راهی شو و چای نت؛ تازه های شبکۀ پنج سیما

مجموعه نمایشی چای نت با موضوع سواد رسانه ای و فضای مجازی به تهیه کنندگی امیر حسین طالبی کاشانی و کارگردانی آرش تیمور نژاد از امروز (یکشنبه 27 مهر) ساعت 16 روی آنتن شبکه پنج سیما می رود و ساعت 1 بامداد باز پخش خواهد شد.

این مجموعه تلویزیونی با زبان طنز مهارت های مورد نیاز مردم در فضای مجازی را آموزش می دهد. همچنین مدیریت مصرف، رده بندی سنی، حفاظت از داده ها و اطلاعات شخصی، صیانت از بچه ها و نوجوانان، شیوه های تشخیص اخبار و اطلاعات جعلی، آسیب های بازنشر مطالب نا امید کننده، شایعات و مهارتهای تحلیل و تولید محتوا در فضای مجازی از جمله موضوعات دیگر این سریال تلویزیونی است.

در چای نت هنرمندانی نظیر: غلامرضا نیکخواه، عباس محبوب، یوسف صیادی، فاطمه هاشمی، اشکان اشتیاق و بیتا خردمند، ساعد هدایتی، سینا رازانی، سامان گلریز، نسیم باقریان، مرجان علیزاده نیا، یاسمن قلی زاده، مجید معافی، ژیار محمد زاده و ... ایفای نقش می کنند. گفتنی است چای نت هر هفته از یکشنبه تا سه شنبه ساعت 16 روی آنتن می رود.

برنامه شهران به تهیه کنندگی مجید فتاحی در گروه اقتصاد تهیه و تولید می شود. این برنامه با هدف به تصویر کشیدن اولین ها و ترین های ایران سربلند، با اجرای الهه پرسون از شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت 21 تماشایی می شود و روز بعد ساعت 14 باز پخش خواهد شد.

اما برنامه هوای تهران که مجموعه ای ازآیتم های متنوع را شامل می شود به موضوعات مرتبط با هوای تهران، فرهنگسازی و آموزش می پردازد و رویکرد آموزشی، هشدار، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نیزدارد. ریتم تند، گرافیک جذاب و تصاویر مفهومی متنوع از ویژگی ها مهم و مثال زدنی این برنامه است. هوای تهران با ضبط فیلم های کوتاه در قالب دموی مفهومی با استفاده از مجریان شبکه در انتقال پیام تاثیرگذار می کوشد.

همچنین کپشن موشن با جملات تاثیر گذار درباره هوای تهران، موسیقی تصویر و ... از دیگر بخش های مختلف و تماشایی این برنامه کوتاه است که جذابیت های بصری و ارسال پیام های تاثیر گذار این برنامه را به رخ خواهد کشید.

هوای تهران به تهیه کنندگی سجاد مشحون از امروز یکشنبه 27 مهرماه در فواصل برنامه های شبکه پنج سیما، مکرر پخش خواهد شد.

مسابقه راهی شو با هدف ایجاد چالش های هیجانی در فضاهای گردشگری و تفریحی شهر تهران روی آنتن خواهد رفت.

این مسابقه مستند گونه با حضور چهره های ورزشی و هنری در حال تولید است و بزودی با چالش های راپل، پاراگلایدر، جامپینگ و ... تماشایی خواهد شد.

در این مسابقه تلویزیونی شرکت کننده ها با موتورهای شارژی و دوچرخه های شهری مسافتی را طی می کنند و در طول این راستا باید چالش های موجود را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند.

راهی شو به تهیه کنندگی صادق شمسایی بزودی به آنتن شبکه پنج سیما می رسد.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1216

به "خبرنگاران از فصل چهارم به اضافه مستند تا یافته های جدید درباره خواب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران از فصل چهارم به اضافه مستند تا یافته های جدید درباره خواب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید