خبرنگاران شکست چلسی در دقیقه 95

به گزارش مجله تور مالزی، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال چلسی با گلی که در دقیقه 95 دریافت کرد در ملاقات خارج از خانه مقابل ولورهمپتون با شکست دو بر یک روبرو شد.

خبرنگاران شکست چلسی در دقیقه 95

به گزارش خبرنگاران؛ این ملاقات که آغازگر هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه های انگلیس بود، سه شنبه شب به میزبانی ولورهمپتون برگزار گردید و در نهایت این تیم پیروز شد تا شاگردان فرانک لمپارد را با شکست دو بر یک روبرو کند.

چلسی برای باقی ماندن در جمع مدعیان و ولورهمپتون بمنظور رهایی از ناکامی های اخیر احتیاج مبرمی به کسب فزونی در این ملاقات داشتند اما نیمه نخست گلی در برنداشت.

در ابتدای نیمه دوم اولیویه ژیرود مهاجم باتجربه فرانسوی که در اوج آمادگی واقع شده است، پیروز شد گل نخست بازی را به ارمغان آورده تا همچنان بهترین مهره چلسی در فاز تهاجمی باشد.

البته در ادامه تیم میزبان پیروز شد در دقیقه 66 توسط دانیل پودنسه مهاجم خوش تکنیک خود به گل تساوی برسد.

در حالی که چلسی در ادامه کوشش بیشتری برای گلزنی انجام داد اما این تیم میزبان بود که در دقیقه 95 و در ضد حمله ای سریع با ضربه مناسب پدرو نتو به گل دوم رسید تا ولورهمپتون به فزونی مهمی دست یابد.

با این نتیجه تیم چلسی در امتیاز 22 باقی ماند تا بازهم از صدر جدول دورتر شده و به رتبه پنجم نزول کند و ولورهممپتون هم به امتیاز 20 رسید.

از ساعت دقایقی دیگر نیز، منچسترسیتی از تیم رده نوزدهمی وست برومویچ پذیرایی خواهد نمود.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1326

به "خبرنگاران شکست چلسی در دقیقه 95" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شکست چلسی در دقیقه 95"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید