ساوت گیت: گل زدن به تیم فوتبال ایتالیا بسیار سخت است

به گزارش مجله تور مالزی، سرمربی تیم ملی انگلیس در ارتباط با شرایط تیم خود قبل از مسابقه مقابل ایتالیا توضیحاتی را اعلام کرد.

ساوت گیت: گل زدن به تیم فوتبال ایتالیا بسیار سخت است

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگار ، گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در ارتباط با شرایط این تیم قبل از ملاقات فینال جام ملت های اروپا مقابل تیم ملی ایتالیا اظهار کرد: مقابل تیم ملی دانمارک بسیار سختی کشیدیم، اما با وجود فشار و پرس بالایی که مدافعان و هافبک های این تیم مقابل بازیکنان ما انجام می دادند، توانستیم در حفظ توپ عملکرد خوبی را داشته باشیم؛ کاری که می دانیم یکشنبه شب باید آن را بهتر و کامل تر مقابل ایتالیایی ها انجام دهیم.

او ادامه داد: ایتالیایی ها مهارت بالاتری نسبت به تیم دانمارک دارند و بنا بر این باید مقابل آن ها عملکردی بهتر نسبت به سایر تیم ها داشته باشیم و راه های متفاوتی را برای گلزنی امتحان کنیم.

ساوت گیت درباره تیم ملی فوتبال ایتالیا گفت: ایتالیایی ها در چند سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته اند و یکی از تیم های برتر فوتبال دنیا بوده اند و ما هم آن ها را در این مدت دنبال نموده ایم و از نحوه بازی آن ها اطلاع داریم.

او اضافه کرد: آن ها با سبک متفاوتی فوتبال بازی می نمایند و گل زدن به آن ها سخت است. بدون شک آن ها شایسته حضور در فینال بودند. ایتالیایی ها 2 تیم اسپانیا و بلژیک را شکست دادند و به این مرحله رسیدند. تیم هایی که خود مدعی قهرمانی بوده اند، مقابل ایتالیا شکست خوردند. احساس می کنم بازی یکشنبه بزرگترین آزمون برای هر 2 تیم است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1723

به "ساوت گیت: گل زدن به تیم فوتبال ایتالیا بسیار سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساوت گیت: گل زدن به تیم فوتبال ایتالیا بسیار سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید