طراحی سایت: خبرنگاران، معتبرترین و کامل ترین سایت ایرانی با امکان رزرو همزمان پرواز و هتل

به گزارش مجله تور مالزی، رزرو همزمان پرواز و هتل

دغدغه بسیاری از کسانی که می خواهند به سفر بروند و قرار است با آژانس های هواپیمایی مراوده کنند، عموما این است که آیا پرواز و هتلی که از طرف آژانسی که به آن ها معرفی شده است، مناسب است؟ البته مناسب بودن، اِلِمان های مختلفی از جمله؛ قیمت مناسب، کیفیت خوب، …. و بسیاری از عوامل دیگر را در بر می گیرد. حتما با خدمات آژانس هواپیمایی خبرنگاران آشنا هستید و می دانید که در خبرنگاران سعی بر این است که با ارائه خدمات مدرن و با کیفیت به مسافران به برترین نحو ممکن به مسافران خدمات رسانی گردد و تا به حال در راستای سعی بر رسیدن به این هدف، خبرنگاران تبدیل به برترین سیستم آنلاین خرید بلیط هواپیما شده است. حال که امروز شرکت آژانس هواپیمایی خبرنگاران تبدیل به تنها سایت ایرانی با امکان رزرو همزمان پرواز و هتل شده است، ما می خواهیم که برای شما این خدمات را توضیح دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی سایت: خبرنگاران، معتبرترین و کامل ترین سایت ایرانی با امکان رزرو همزمان پرواز و هتل

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

در سرویس پرواز+ هتل، شما می توانید پرواز و هتل را بدون خدمات جانبی سفر مانند راهنمای تور و ترانسفر انتخاب نمایید و علاوه بر آن سرویس پرواز+ هتل تنوع بیشتری هم نسبت به پروازهای چارتری و بعلاوه هتل های طرف قرارداد خبرنگاران دارد.

شما می توانید با استفاده از رزرواسیون آنلاین آژانس هواپیمایی خبرنگاران در 12 هزار شهر در سراسر دنیا پرواز و هتل را رزرو نمایید. شما با استفاده از همین سیتم رزرواسیون آنلاین، می توانید از بین 200 هزار هتل در 12 هزار شهر در سراسر دنیا هتل مورد نظر خود را رزرو نمایید.

جستجوی هتل های ما بسیار ساده است. کافی است که شما به سایت خبرنگاران مراجعه نمایید و با جستجوی شهر مورد نظر در قسمت رزرو هتل، فهرست کامل هتل ها را به صورت کامل مشاهده نمایید.

حتی اگر به اطلاعات بیشتر و تکمیلی در خصوص هتلی احتیاج دارید نیز می توانید با مراجعه به مجله گردشگری خبرنگاران و یا حتی موتور جستجوهای مختلف، با وارد کردن نام هتل مورد نظر خود، اطلاعات کاملی از آن هتل را به همراه عکس هایی از هتل مورد نظر را ببینید و مطالعه بفرمایید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

اگر می خواهید که به صورت موردی، فهرست قیمت هتل های یک کشور را داشته باشید، در قسمت رزرواسیون آنلاین و در بخش هتل ها با وارد کردن اطلاعاتی همانند مقصد، تاریخ ورود و خروج از هتل را معین نمایید تا فهرست قیمت هتل های موجود در زمان سفر شما نمایش داده گردد.

برای جستجوی اطلاعات مربوط به قیمت بلیط هواپیما نیز باید از سیستم رزرواسیون پرواز به صورت اتوماتیک از میان کلیه پروازها که کمترین قیمت را به شما نشان می دهد را مطالعه فرمایید.

علاوه بر این شما پس از جستجوی پرواز مورد نظر خود می توانید با استفاده از فیلتر Price یا قیمت، حدود قیمتی دلخواه خود را حتی برای سیستم خبرنگاران مشخص نموده و پروازهای همان نرخ را مشاهده نمایید.

در واقع به صورت کلی، سیستم رزرواسیون آنلاین خبرنگاران کلیه خدمات مسافرت هوایی در مسیرهای خارجی را در قالب 4 نوع سرویس رزرو و خرید پرواز، رزرو هتل، رزرو تور و رزرو ترکیبی پرواز+ هتل را به مسافران ارائه می نماید. ما در خبرنگاران برای راحتی مسافران و رسیدگی به احتیاجهای مختلف مسافران سرویس های مختلفی که از یکدیگر تفکیک شده اند و شما می توانید با استفاده از آن ها، امکان مقایسه را داشته باشید را ارائه داده ایم تا شما در نهایت برترین و رضایت بخش ترین انتخاب را انجام دهید.

این سرویس ها به اصلی ترین شبکه های ارائه دهنده خدمات آنلاین سفر (هتل و پرواز) در سراسر دنیا متصل هستند و دقیقا به همین علت تنوع انتخابی پرواز را در 900 شرکت هواپیمایی مختلف پروازی از سراسر دنیا و تنوع انتخابی در رزرو هتل را در بیش از 200 هزار هتل در سراسر دنیا را برای شما فراهم نموده است.

ممکن است برای بعضی این سوال پیش بیاید که آیا رزرو انلاین، هزینه ای نیز در بردارد؟ در جواب باید بگوییم که خیر! رزرو آنلاین در سیستم رزرواسیون آژانس هواپیمایی خبرنگاران هیچ گونه هزینه اضافی برای شما به هیچ وجه نخواهد داشت. سایت و اپلیکیشن خبرنگاران در زمینه خدمات رزرو هتل، بلیط هواپیما و تورهای خارجی، با سایت های دیگر قابل مقایسه نیست البته، این را بسیاری از کاربرانی می گویند که برای یک بار هم که شده سایت خبرنگاران را دیده اند و حتی از آن استفاده نموده اند و از رزرو همزمان پرواز و هتل استفاده نموده اند.

در حالی که بیشتر سایت های رزرواسیون روی یکی از خدمات بلیط هواپیما یا هتل تمرکز می نمایند، سایت خبرنگاران به عنوان کامل ترین سایت برای خرید و رزرو آنلاین پرواز و هتل می باشد و به شما این امکان را می دهد تا به صورت همزمان امکان رزرو بلیط هواپیما، هتل و خدمات سفر را می دهد.

این به این معنی است که شما که بر اساس شرایط، احتیاج و سلیقه خود، شرایط سفرتان را خودتان طراحی می کنید و در نهایت به صورت همزمان و آنلاین خریداری می نمایید.

در واقع سیستم پردازش خبرنگاران به این صورت است که به صورت اتوماتیک و از میان تمامی قیمت های موجود، کمترین قیمت ها را در بین پروازها و هتل های مقصد انتخابی شما پیدا نموده و بر اساس الگوریتم خود، آن ها را ترکیب می نماید و برای شما به نمایش در می آورد.

البته در این سیتم برای شما این امکان وجود دارد تا نوع پرواز و اتاق خود را انتخاب نمایید و به ترکیب مطلوب خودتان در خاتمه دسترسی پیدا کنید. باید به این نکته توجه داشته باشید که خبرنگاران ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از بعضی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می نماید تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. در آخر تاکید می کنیم که حتما به قوانین رزرو هتل و خرید پرواز توجه فرمایید تا اختلالی در فرایند سفر شما پیش نیاید.

منبع: الی گشت
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1916

به "طراحی سایت: خبرنگاران، معتبرترین و کامل ترین سایت ایرانی با امکان رزرو همزمان پرواز و هتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: خبرنگاران، معتبرترین و کامل ترین سایت ایرانی با امکان رزرو همزمان پرواز و هتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید