خبرنگاران مورینیو: جاه طلبی رُمی ها من را به ایتالیا رساند

به گزارش مجله تور مالزی، تهران - خبرنگاران - سرمربی تازه تیم فوتبال آ.اس رم، گفت: جاه طلبی مسوولان و علاقه و انگیزه طرفداران این تیم باعث شد تا راهنمایی رم را بر عهده بگیرم.

خبرنگاران مورینیو: جاه طلبی رُمی ها من را به ایتالیا رساند

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، خوزه مورینیو پس از اعلام خبر حضورش در تیم رم ایتالیا اضافه نمود: پس از 11 سال دوباره به سری آ ایتالیا برگشتم و علت این بازگشت جاه طلبی بود که در فکر مسوولان باشگاه و البته شور و اشتیاقی بود که در دل طرفداران این تیم دیدم.

وی ادامه داد: نشستی را با مسوولان باشگاه داشتم و الان منتظرم تا کارم را کنار بازیکنان رم شروع کنم.

مورینیو دو هفته پیش از باشگاه تاتنهام اخراج شده بود و حالا از لیگ جزیزه راهی سری آ ایتالیا شده است.

آقای خاص درشرایطی به تیم رم پیوست که این تیم شرایط خوبی ندارد و سال جاری از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بازماند و این احتمال می رود که سهمیه لیگ اروپا را هم از دست بدهد. او پس از 11 سال به لیگ ایتالیا بازگشت، مورینیو پیش از این راهنمایی اینتر را بر عهده داشت و اکنون به تیم رقیب پیوسته است.

رئیس باشگاه رم هم در مورد حضور مورینیو در رم گفت: این برای ما یک افتخار است و حضور او را در رم اعلام می کنم. او تجربه و قدرت رهبری بالایی دارد و می تواند به ما یاری کند. ما یک قدم عظیم برای موفقیت برداشتیم و باید به نتیجه برسیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1707

به "خبرنگاران مورینیو: جاه طلبی رُمی ها من را به ایتالیا رساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مورینیو: جاه طلبی رُمی ها من را به ایتالیا رساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید