عایدی میلیونی بلاگر ها از اینستاگرام

به گزارش مجله تور مالزی، دنبال نماینده های عزیز امروز جشن تعیین جنسیت داریم. دل تو دلم نیست و تا چند دقیقه دیگر این دو تا بادکنک تعیین می نمایند نی نی ما دختر است یا پسر، البته بگم این بادکنک آرایی کار یک خانم هنرمند است که آدرس صفحه اش را این زیر گذاشته ام. این کیک چهارطبقه قشنگ هم کار یکی از قنادی های خوب است که آدرس صفحه این قنادی هم زیر هست. این لباس های خوشگل نوزادی هم کار یکی از فروشگاه های سیسمونی معتبر است که آدرس صفحه این سیسمونی را هم اینجا برای تان گذاشته ام. با این لینک می توانید بروید توی صفحه این فروشگاه و با تخفیف لباس های برند و با کیفیت نوزادی و کالسکه و تخت کودک خریداری کنید.

عایدی میلیونی بلاگر ها از اینستاگرام

روزنامه ایران در ادامه نوشت: دوربین کات می نماید. زن خودش را در آینه ورنداز می نماید و با اشاره فیلمبردار برای بخش بعدی آماده می گردد. قرار است ناهار خوشمزه همراه با دیزاین نو میز ناهارخوری را به 800 هزار دنبال نماینده اش نشان دهد. کمی آن طرف تر هم خانم مشاور مشغول فرستادن تعرفه آگهی تبلیغ به صفحات فروش و کسب و کار است و لحظه به لحظه پول های واریزی به حساب بانکی را آنالیز می نماید.

برای هر استوری 5 میلیون تومان و برای هر پست 7 میلیون تومان. تا یک و نیم میلیون تومان هم باید محصول بفرستید. در صورت انصراف، محصول برگردانده نمی گردد. آگهی شما هم برای دی ماه رزرو می گردد. مشاور تبلیغاتی بلاگر مثل یک نوار ضبط شده این ها را به سمانه می گوید و تأکید می نماید همه مبلغ را هرچه سریع تر واریز کنید.

سمانه یک سالی هست که در اینستاگرام کسب و کار راه انداخته و چندباری برای بالا بردن بازدیدنماینده ها و فروش، به بلاگر ها پول داده تا تبلیغ نمایند؛ بلاگر هایی که به گفته او کاری ندارند جز به تصویر کشاندن زندگی روزمره شان و گرفتن پول های آنچنانی: یک سال قبل صفحه فروش کیف و کفش را در اینستاگرام به راه انداختم. کسانی که صفحات کسب و کار و فروش راه می اندازند برای بالا بردن فروش و دیده شدن باید تبلیغ نمایند.

با توجه به اینکه مشتری اجناس ما زنان هستند برای تبلیغ جنس باید سراغ بلاگر های زن برویم؛ کسانی که کارشان تبلیغ کردن است و دنبال نماینده های زیای هم دارند. تا امروز هرچی پول تبلیغ داده ام از جیب بوده. برای هر تبلیغ باید 2 تا 5 میلیون تومان بپردازیم. هر تبلیغ هم در نهایت 700 تا هزار دنبال نماینده به صفحات من اضافه می نماید و در برترین حالت هم دو تا کیف و کفش می فروشم.

هر بلاگر هم تعرفه آگهی خودش را دارد. مثلاً اگر دنبال نماینده های بلاگر زیر یک میلیون نفر باشند معمولاً برای هر استوری 2 تا 5 میلیون تومان و برای هر پست هم 10 میلیون تومان و اگر خود بلاگر صحبت کند و جنس شما را تبلیغ کند بیشتر از 20 میلیون تومان می گیرند. علاوه بر آن باید کیف و کفش هم بفرستیم. بعد از تبلیغ و معرفی صفحه به وسیله بلاگر هزار دنبال نماینده به صفحه اضافه می گردد، اما 100 نفر ریزش می نمایند و این وسط هم تعدادی از این دنبال نماینده ها فیک (پوچ) هستند.

بلاگر ها هر روز رقم تبلیغ را بالا می برند و خیلی از کسب و کار های نوپا در اینستاگرام به همین علت نمی توانند ادامه دهند. متأسفانه خیلی از مردم، بلاگر ها را دنبال می نمایند و کسب و کار های نوپا را دنبال نمی نمایند، چون بازدید نماینده زیادی نداریم. برای بالا بردن بازدید نماینده هم مجبوریم به بلاگر ها پول بدهیم تا صفحه ما را تبلیغ نمایند..

اما بلاگر ها چه کسانی هستند و چطور بلاگر می شوند؟ سمانه آن ها را مردمی عادی معرفی می نماید و معتقد است اگر کسی زندگی روزمره اش را مقابل چشمان همه قرار دهد برای خیلی ها جذابیت دارد: بسیاری از بلاگر ها زن هستند و روزمرگی زندگی شان را در اینستاگرام منتشر می نمایند. از صبحانه، ناهار، خرید، لوازم آرایش و حتی صحبت کردن مقابل آینه که به قول خودشان سخت ترین کار است عکس و فیلم می گیرند و در صفحه شان منتشر می نمایند.

در روز های کرونایی هم بساط میهمانی دادن و میهمانی رفتن به راه بود و به ماسک و فاصله اجتماعی اعتقادی ندارند. محتوای صفحه شان هم تبلیغات است. عایدی های بالا و زندگی لاکچری باعث شده تا خیلی ها قید کار را بزنند و سراغ بلاگری بفرایند. وقتی می بینند یک بلاگر از خانه 60 متری آغاز نموده و یک سال بعد در یک خانه لاکچری زندگی می نماید و عایدی بالایی هم دارد خیلی ها تشویق می شوند سراغ این کار بی دردسر بفرایند. تبلیغ لباس کودک، سیسمونی، جشن مشخص جنسیت و زایمان در بیمارستان های لاکچری و خیلی چیز های دیگر ... البته تعداد کمی هم هستند که در صفحه شان محتوای آموزشی منتشر می نمایند. بلاگر واقعی کسی است که در زمینه خاصی حرفی برای گفتن دارد و می تواند محتوا فراوری کند، اما خیلی ها تصور می نمایند هر کسی پست زیادی بگذارد و دنبال نماینده هایش بالا برود بلاگر می گردد.

نیلوفر از ابتدای سال جاری صفحه فروش لوازم آرایشی و مراقبت های پوستی راه انداخته و دل پری هم از بلاگر ها دارد. می گوید بلاگر ها با راه انداختن مسابقه و کمپین، دنبال نماینده های خودشان را زیاد می نمایند تا بتوانند تعرفه آگهی شان را بالا ببرند، البته هیچ وقت معلوم نمی گردد کسانی که اسامی شان به اسم برنده مسابقه اعلام می گردد واقعی باشند: از اول فروردین این صفحه را راه انداختم و 2400 دنبال نماینده دارم. برای اینکه فروش داشته باشم باید بازدیدنماینده و دنبال نماینده صفحه ام زیاد گردد. به همین علت به دو بلاگر پول و محصول دادم تا برای من تبلیغ نمایند. یکی از آن ها 200 هزار دنبال نماینده داشت و برای یک استوری 500 هزار تومان با چند محصول آرایشی و کرم پوست گرفت.

بعد از تبلیغ 1300 دنبال نماینده به من اضافه شد، ولی فقط دو نفر محصول خریدند. دومی هم با 300 هزار دنبال نماینده همین مبلغ را گرفت، ولی دنبال نماینده هایی که به من داد فیک بودند و هیچ فروشی نداشتم. خیلی از این بلاگر ها کار خاصی نمی نمایند و با نمایش گذاشتن زندگی روزمره و بدون هنر خاصی بازدیدنماینده صفحه شان را بالا می برند. خیلی از کسب و کار های نوپا احتیاج به حمایت دارند، ولی وقتی خودمان از هم حمایت نمی کنیم چه توقعی داریم که بخش های دولتی از ما حمایت نمایند؟

مرضیه هفت ماهی است صفحه فروش لباس کودک راه اندازی نموده است و نزدیک به 3 هزار نفر دنبال نماینده دارد. تعرفه آگهی یکی از بلاگر ها را نشان می دهد و می گوید برای دوتا استوری 25 میلیون تومان می گیرد یا این یکی که بتازگی هم بچه دار شده برای هر استوری 5 میلیون تومان. چقدر باید لباس کودک بفروشم که بتوانم هزینه تبلیغات بدهم؟ تعدادی از این بلاگر ها کلیپ های طنز تهیه و منتشر می نمایند و مردم هم برای فرار از افسردگی این ها را دنبال می نمایند.

جالب اینکه برخی از بلاگر ها برای استوری کردن آگهی وقت چندماه می دهند. من هم برای اینکه صفحه ام دیده گردد تا فروش داشته باشم مجبورم هزینه کنم و آگهی بدهم. هفته گذشته به یکی از همین بلاگر ها برای تبلیغ پول دادم، اما هر چه دنبال نماینده اضافه شد پوچ بود و فروش نداشتم.

وقتی از 5 هزار دنبال نماینده فقط 36 نفر از محصولات بازدید می نمایند اینستاگرام به خاطر دنبال نماینده های پوچ صفحه را بالا نمی آورد و این به کسب و کار آسیب می زند. به همین علت خیلی ها کسب و کار را رها می نمایند و دنبال بلاگر شدن می فرایند. خیلی از مربیان عظیم مارکتینگ دوره های آموزش بلاگری برگزار می نمایند و خیلی ها در این دوره ها شرکت می نمایند، البته بلاگر شدن خیلی سخت است، چون همه زندگی ات در معرض دید قرار می گیرد و عکاس و فیلمبردار باید همواره کنارت حضور داشته باشند.

من تا امروز با ارتباطاتی که داشتم لباس کودک فروخته ام، اما باید برای دیده شدن صفحه و فروش بیشتر 7 میلیون تومان به یکی از بلاگر ها بدهم که صفحه مرا تبلیغ کند. شاید خیلی ها تصور می نمایند راه اندازی کسب و کار در فضای مجازی هزینه ای نداشته باشد و خیلی راحت است، اما حداقل باید 10 میلیون تومان هزینه کنی تا برای خودت دنبال نماینده جمع کنی.

منبع: فرارو
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1688

به "عایدی میلیونی بلاگر ها از اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عایدی میلیونی بلاگر ها از اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید