ذوالفقارنسب: کار پرسپولیس در مراحل بعد سخت است، عملکرد طارمی به شرایط روحی اش بستگی دارد

به گزارش مجله تور مالزی، کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است پرسپولیس با بضاعتی که دارد کار سختی را در مراحل بعد لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت.

ذوالفقارنسب: کار پرسپولیس در مراحل بعد سخت است، عملکرد طارمی به شرایط روحی اش بستگی دارد

بیژن ذوالفقارنسب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، در خصوص برتری 4 بر 2 پرسپولیس مقابل الوحده امارات گفت: قابل پیش بینی بود که پرسپولیس بازی سختی داشته باشد اما خیلی خوب بازی کرد.

وی با اشاره به بازی جوانمردانه تیم الهلال عربستان مقابل الریان قطر، توضیح داد: سرنوشت پرسپولیس در گرو بازی دیگر این گروه بود. ملاقات دو تیم قطری و عربستانی را بسیار سالم ارزیابی کردم. فکر نمی کردم تیم الهلال با آن سلامت مقابل الریان بازی کند. هر نوع معادله ناجوانمردانه ای می توانست در آن ملاقات اتفاق بیفتد اما خوشبختانه رخ نداد.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: نباید فراموش کرد پرسپولیس با این بضاعتی که دارد در مراحل بعد کار بسیار بسیار سختی خواهد داشت. کمتر باشگاهی در این سطح از فوتبال آسیا وجود دارد که بازیکنانی هم سطح با بازیکنان اصلی اش روی نیمکت نداشته باشد.

بیشتر بازیکنان پرسپولیس در ملاقات مقابل الوحده بی اشتباه بودند. ذوالفقارنسب با بیان این جمله در خصوص عملکرد مهدی طارمی، توضیح داد: طارمی مقابل الوحده هم خودش خوب کار کرد و هم خوب به او توپ رسید. فکر می کنم طارمی از جمله بازیکنانی است که بخش عمده ای از بازی او بسته به شرایط روحی و روانی اش است و به همین دلیل مربی و باشگاه باید روی او خیلی کار نمایند. طارمی یکی از سرمایه های باشگاه پرسپولیس است. همه جای جهان مرسوم است از بازیکنانی که این نوع ویژگی ها را دارند یک نوع مراقبت های ورزشی ویژه به عمل می آورند.

وی در خصوص ملاقات پرسپولیس مقابل لخویای قطر، اعلام کرد: لخویا تیم خوبی است و چند سال است خیلی خوب کار می نماید. تیم های دیگر ایرانی در سال های گذشته با این تیم بازی نموده اند. به نظرم لخویا تیمی نیست که پرسپولیس در شرایط طبیعی نتواند از آن عبور کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 778

به "ذوالفقارنسب: کار پرسپولیس در مراحل بعد سخت است، عملکرد طارمی به شرایط روحی اش بستگی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوالفقارنسب: کار پرسپولیس در مراحل بعد سخت است، عملکرد طارمی به شرایط روحی اش بستگی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید