رئیس سنای روسیه: مردم فکر سفر به خارج را از سر بیرون نمایند

به گزارش مجله تور مالزی، ولانتینا ماتوینکو در گفت وگو با مردم روسیه از شبکه تلویزیونی روسیه 24 اضافه نمود: از همه انتظار داریم برای سفر به خارج برای سال 2020 میلادی برنامه ریزی نکنند چرا که نخست مساله گسترش کرونا است و دوم اینکه مدت زمانی احتیاج است تا روسیه بتواند سیستم ارتباطات و حمل و نقل خود را با خارج برای کاهش یا برطرف محدودیت های اعمال شده بازسازی کند.

رئیس سنای روسیه: مردم فکر سفر به خارج را از سر بیرون نمایند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

وی با بیان اینکه یک سال نداشتن سفر خارجی یک مصیبت به حساب نمی آید، گفت: علاقه مندان به گردشگری باید با این موضوع کنار بیایند.

رئیس سنای روسیه گفت: نه تنها ما (روسیه)، بلکه دیگر کشورها هم به این زودی ها محدودیت های تردد اتباع خارجی را لغو نمی نمایند چرا که مساله جدی است.

ماتوینکو این را هم گفت که در صورت بهبود اوضاع در روسیه، محدودیت ها به تدریج و مرحله به مرحله برداشته خواهد شد.

لازم به ذکر است، در 24 ساعته گذشته شش هزار و 361 نفر دیگر به کرونا مبتلا شدند تا بار دیگر رکوردی جدید در روسیه به ثبت رسیده و تعداد مبتلایان به کرونا به نزدیک 81 هزار نفر برسد، از این تعداد 747 نفر جان خود را از دست داده اند و بیش از نیمی از مبتلایان به کرونا در مسکو پایتخت روسیه شناسایی شده اند.

ایرنا

منبع: گردشبان
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 949

به "رئیس سنای روسیه: مردم فکر سفر به خارج را از سر بیرون نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سنای روسیه: مردم فکر سفر به خارج را از سر بیرون نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید