راه اندازی قطارهای مسافری از تهران به آنکارا و وان

به گزارش مجله تور مالزی، مدیرعامل شرکت راه آهن از راه اندازی یک قطار مسافری از تهران به شهر آنکارا و یک قطار مسافری از تهران به شهر وان در ترکیه و برعکس از اول تیرماه خبر داد.

راه اندازی قطارهای مسافری از تهران به آنکارا و وان

سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه آهن، در رابطه با راه اندازی قطار مسافری از مبدا تهران به شهرهای آنکارا و وان ترکیه گفت:

از اول تیرماه هفته ای یک قطار مسافری از تهران به شهر آنکارا و یک قطار مسافری از تهران به شهر وان در ترکیه و بالعکس برقرار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت راه آهن یادآور شد که در سفر اخیر هیئت ایرانی به ترکیه همچنین مقرر شد یک قطار گردشگری در هر هفته از ترکیه به ایران بیاید و از ایران نیز یک قطار گردشگری به ترکیه برود که هنوز نهایی نشده و قرار است وزارت گردشگری ترکیه آن را بررسی و نهایی کند.

رسولی اضافه کرد:

بلیط قطارهای مسافری از 15 خرداد، 22 درصد افزایش می یابد و پیش فروش آن ها از 6 مرداد آغاز خواهد شد.

به گفته معاون وزیر راه، راه آهن خواهان افزایش بلیط قطار نیست، اما هزینه های تحمیلی بر شرکت های ریلی بیشتر است. وی یادآور شد:

قیمت بلیط قطار مسافری تهران آنکارا 43 یورو و به صورت ترکیبی خواهد بود و مسافران قطار را در مرز ایران و ترکیه تعویض کرده و پس از رسیدن به ایستگاه دریاچه وان، بقیه جهت را با شناورهای مسافری طی می کنند.

مدیرعامل راه آهن تأکید کرد:

نرخ بلیط قطار مسافری تهران- وان نیز 20 یورو معین شده و مسافران این جهت را در 20 ساعت طی می کنند؛ این در حالی است که تهران آنکارا با قطار مسافری در 60 ساعت طی خواهد شد.

اگر مایل هستید در سفر به ترکیه از شهرهای مذکور بازدید کنید، می توانید برای انتخاب بهترین تور ترکیه از خبرنگاران کمک بگیرید. از فهرست متنوع تورهایی که از میان آژانس های معتبر ارائه شده، قیمت تور ترکیه را مقایسه کنید و ارزان ترین گزینه را انتخاب کنید.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1929

به "راه اندازی قطارهای مسافری از تهران به آنکارا و وان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی قطارهای مسافری از تهران به آنکارا و وان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید