ربیعی: مطمئنم این روزهای سخت می&zwnjگذرند و اتفاقات خوبی خواهد افتاد، در زدن ضربات آخر بدشانس بودیم

به گزارش مجله تور مالزی، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اعتقاد دارد، روزهای سخت تیمش می گذرند و بدشانسی های آنها در گلزنی به اتمام خواهد رسید.

ربیعی: مطمئنم این روزهای سخت می&zwnjگذرند و اتفاقات خوبی خواهد افتاد، در زدن ضربات آخر بدشانس بودیم

به گزارش خبرنگاران، محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان پس از تساوی تیمش مقابل سایپا در نشست خبری گفت: ابتدا به همکار قدیمی ام ابراهیم صادقی و تیم سایپا خسته نباشید می گویم. امروز برای بازی که به ورزشگاه آمدم یاد دورانی که در خدمت سایپا بودم افتادم و افتخار می کنم که پنج سال در این مجموعه حضور داشتم. خوشحالم که باشگاه سایپا نتیجه بردباری اش را امروز با حضور مربی و تیم خوب می بیند.

وی ادامه داد: درباره بازی ابتدا باید یک خسته نباشید به تیم خودم بگویم که 90 دقیقه جانانه جنگید. زمین امروز لغزنده بود و بازی خیلی راحت نبود و بازیکنان من فداکارانه جنگیدند و متمرکز بودند. بدون تعارف در 30 دقیقه پایانی، بازی متعلق به مس رفسنجان بود. ما مثل هفته گذشته در زدن ضربات آخر بدشانس بودیم. به شرف بچه های تیمم درود می فرستم به خاطر اینکه فعل خواستن را صرف می کنیم. مطمئنم که این روزهای سخت می گذرند و جای خوشحالی دارد که مس رفسنجان مورد تحسین همه هم قرار گرفته است. از هواداران مان هم در شهر رفسنجان تشکر می کنم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اضافه کرد: مطمئنم که اتفاقات بهتر و خوب تری در آینده برای ما خواهد افتاد. ما در بازی امروز هم دو بازیکن را به اجبار تعویض کردیم. صحبت من این است که ما در هفته گذشته به خاطر تعویق بازی سپاهان - تراکتور، بازی مان با تراکتور هم یک روز به عقب افتاد و ما امروز که با سایپا بازی کردیم این تیم یک روز بیشتر از ما استراحت کرده بود. دوباره هفته بعد ما روز شنبه با نفت مسجدسلیمان بازی داریم که این تیم هم یک روز بیشتر از ما استراحت خواهد کرد. به دلیل تعویق یک بازی دیگر، تیم من ریکاوری کمتری را خواهد داشت و هر چهار روز یک بار بازی می کنیم. یک ایراد دیگر هم این است که ما در زمین خودمان در چمن مصنوعی بازی می کنیم و در بازی های دیگر در چمن طبیعی و همین تغییر زمین هم به ضرر ما تمام می شود و باعث بروز مصدومیت ها بین بازیکنان ما می شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

ربیعی اعلام کرد: همانطور که گفتم ما امروز دو تعویض اجباری داشتیم، ولی بازیکنان جایگزین هم به خوبی بازی کردند و می توانستیم برنده بازی باشیم. مطمئنم که این ریتم و فرایند بازی تیم ما در راستا گل نخوردن خوب بود. ما در دو بازی خارج از خانه، دو نتیجه تساوی مقابل آلومینیوم و سایپا کسب کردیم که با توجه به نتایجی که هر دو تیم در بازی های خانگی شان در هفته های قبل و این هفته گرفتند نشان می دهد که تساوی های ارزشمندی مقابل آلومینیوم و سایپا کسب کردیم. اطمینان دارم که به گل هم خواهیم رسید و بچه های خط جلوی ما خوب بازی می کنند و قطعاً روی گلزنی بیشتر کار خواهیم کرد تا ان شاءالله روزهای خوبی برای تیم مان بسازیم.

وی درباره داوری بازی سایپا شرح داد: ما با توجه به تجربه ای که داشتیم، می دانستیم که داوری در چنین زمین هایی چقدر سخت است. سرعت و لغزندگی زمین کار را برای تصمیم گیری داور سخت می کند. داور بازی با توجه به اینکه جوان بود و برای اولین بار سوت می زد خیلی تسلط داشت. البته در یکی دو صحنه اختلاف نظر داشتیم، ولی امیدوارم راه برای او باز باشد، چون رفتار پسندیده ای با کادر فنی هر دو تیم داشت. شاید در صحنه ای که من اعتراضی داشتم خطا کردم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1316

به "ربیعی: مطمئنم این روزهای سخت می&zwnjگذرند و اتفاقات خوبی خواهد افتاد، در زدن ضربات آخر بدشانس بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: مطمئنم این روزهای سخت می&zwnjگذرند و اتفاقات خوبی خواهد افتاد، در زدن ضربات آخر بدشانس بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید