تور قطر ارزان: علیرضا بهبودی: العربی قطر مهمترین حریف مرحله گروهی فولاد است

به گزارش مجله تور مالزی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، علیرضا بهبودی در آستانه شروع بیست ویکمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان آسیا در تایلند، گفت: تا کنون تمرینات خوبی برگزار کردیم و امیدواریم فردا در نخستین مسابقه هم نتیجه خوبی برای تیم به دست آید.

تور قطر ارزان: علیرضا بهبودی: العربی قطر مهمترین حریف مرحله گروهی فولاد است

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

کاپیتان تیم فولاد سیرجان درباره شرایط تیم گفت: شرایط بسیار خوب است. تیم العربی قطر سخت ترین حریف مرحله گروهی فولاد است. امروز برای دقایقی تمرین این تیم را دیدیم و با توجه به این که خوان سیچلو سرمربی این تیم است، شناخت خوبی از بازیکنان ایران دارد.

محمد صادقی دریافت کننده گیلانی تیم فولاد هم در مورد شرایط تیم و مسابقات گفت: آخرین جلسه تمرین در شرایط سخت آب و هوایی برگزار گردید و خوشبختانه بازیکنان شرایط سخت را تحت کنترل گرفتند و به شرایط جوی شهر میزبان عادت کردند.

وی توضیح داد: امیدوارم شرایط به گونه ای باشد فردا در اولین بازی پیروز میدان باشیم هرچند نسبت تیم فیلیپین شناخت کاملی نداریم.

بیست ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا از شانزدهم تا بیست وسوم مهرماه به میزبانی تایلند برگزار می گردد و تیم فولاد سیرجان در نخستین حضور آسیایی خود به مصاف حریفان می رود.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح به وقت تهران و در نخستین ملاقات مرحله گروهی به مصاف ربیسکو فیلیپین می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1781

به "تور قطر ارزان: علیرضا بهبودی: العربی قطر مهمترین حریف مرحله گروهی فولاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر ارزان: علیرضا بهبودی: العربی قطر مهمترین حریف مرحله گروهی فولاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید