رونمایی محصول نرم افزاری جدید مایکروسافت

به گزارش مجله تور مالزی، مایکروسافت با هدف بهبود تجربه دورکاری کارمندان شرکتها، گروهی از خدماتش به نام ویوا را معرفی کرد که در ابتدا به وسیله سرویس Teams قابل دسترس خواهند بود.

رونمایی محصول نرم افزاری جدید مایکروسافت

به گزارش خبرنگاران، مایکروسافت بیان کرد مایکروسافت ویوا به عنوان یک اپلیکیشن در برنامه های چت و کنفرانس Teams عمل می نماید. نخستین ماژول ویوا با نام تاپیکس که از روز پنج شنبه موجود خواهد بود، با استفاده از هوش مصنوعی به کارمندان یک شرکت یاری می نماید اطلاعات درون سازمانی را پیدا نمایند و قابلیتهای بیشتری پس از آن در راه خواهد بود.

معرفی این نرم افزار تحت برند ویوا به تحکیم محصول آفیس مایکروسافت یاری خواهد نمود که درآمد بیشتری در مقایسه با محصولات دیگر برای این شرکت به همراه دارد و یاری نموده است مایکروسافت از رقیبانی نظیر Slack متمایز بماند.

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت در مصاحبه با تلویزیون بلومبرگ گفت: تجربه کارمند باید همیشه در اولویت قرار گیرد. به خصوص وقتی کارمندان به صورت دورکاری فعالیت می نمایند، می خواهند با کار و شرکتشان در تعامل بمانند.

ویوا به کارمندان یک شرکت دسترسی به مطالب آموزشی آنلاین، دایره المعارف اطلاعاتی که به صورت اتومایتک از فایلهای شرکت فراوری می شوند، فیدی از آپدیتهای سازمان یافته و پیشنهادهای بهره وری را فراهم می نماید. همچنین ابزارهایی وجود دارند که مدیران با استفاده از آنها می توانند الگوی کار تیمشان را رصد نمایند.

برخی از این قابلیتها پیش از این تحت نام متفاوتی وجود داشته اند. به عنوان مثال مایکروسافت ورک پلیس آنالیتیکس را برای ردگیری رفتار سازمان عرضه نموده و شیرپوینت هابی برای محتوای درون سازمانی فراهم می نماید.

بر اساس گزارش شبکه CNBC، محصول Teams مایکروسافت که شامل تماس ویدیویی و چت روم متنی است، پس از شیوع ویروس کرونا که باعث شد شرکتها دفاترشان را تعطیل نموده و مدل فعالیت کارمندانش را به دورکاری از منزل تغییر دهند، محبوب شده است. مایکروسافت ابزارهای بیشتری را به Teams اضافه می نماید و استفاده از این محصول نسبت به زمان پیش از شیوع ویروس کرونا بالاتر رفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1462

به "رونمایی محصول نرم افزاری جدید مایکروسافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی محصول نرم افزاری جدید مایکروسافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید