تور ارزان سنگاپور: رکورد تعداد مبتلایان به کرونا در سنگاپور

به گزارش مجله تور مالزی، وزارت بهداشت سنگاپور روز سه شنبه 328 مورد تازه ابتلا به کروناویروس را ثبت کرد که بالاترین تعداد روزانه موارد تازه ابتلا در بیش از یک سال گذشته است.

تور ارزان سنگاپور: رکورد تعداد مبتلایان به کرونا در سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور ارزان سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فار به نقل از رویترز، وزارت بهداشت سنگاپور روز سه شنبه 328 مورد تازه ابتلا به کروناویروس را ثبت کرد که بالاترین تعداد روزانه موارد تازه ابتلا در بیش از یک سال گذشته است.

افزایش موارد ابتلا به کرونا در سنگاپور در حالی اتفاق افتاده که از زمان شروع همه گیری کرونا، این کشور در رتبه بندی بلومبرگ از نظر مقاومت در برابر ویروس کرونا در رتبه اول قرار داشت و نیوزیلند در صندلی دوم بود. اما با توسعه سویه دلتای کرونا، سنگاپور سطح هشدار را افزایش داده است.

با افزایش موارد ابتلا به کروناویروس در سنگاپور، محدودیت هایی طی چند ماه اخیر در بعضی منطقه ها این کشور به منظور مهار ویروس اعمال شده است که از آن جمله می توان به تعطیلی مدارس اشاره نمود. دولت سنگاپور گفته است، اگر تعداد موارد به شدت افزایش یابد، محدودیت ها جدی تر از گذشته اعمال می گردد.

لارنس وونگ، وزیر دارایی و رئیس کارگروه کرونا در سنگاپور در یک نشست خبری به رسانه های محلی گفت که در صورت افزایش شدید موارد ابتلا، محدویت ها را دوباره اعمال کند.

تعداد موارد مثبت اعلام شده در روز سه شنبه بیشترین رقم از زمان ثبت 904 مورد در اوایل آگوست 2020 بود. سنگاپور بیش از 80 درصد از 5.7 میلیون نفر جمعیت خود را از به طور کامل واکسینه نموده که یکی از بالاترین نرخ ها در دنیا است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1737

به "تور ارزان سنگاپور: رکورد تعداد مبتلایان به کرونا در سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان سنگاپور: رکورد تعداد مبتلایان به کرونا در سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید