معروف ترین ساختمان عصر مایا، مکزیک

به گزارش مجله تور مالزی، آل Castillo , Chichen Itza , یوکاتان , مکزیک . این شهر که توسط مردم مایا ساخته شده‌است , زمانی یکی از شهرهای مهم عصر پیش از کلومبیا بود . آل کاستیلو یا معبد Kukulcan مشهورترین و شناخته‌شده‌ترین نقطه این مکان باستانی است . تخمین زده می‌شود که این هرم از قرن نهم و دوازدهم ساخته شده‌است . این کشور سالانه هزاران گردشگر را جذب می‌کند .

معروف ترین ساختمان عصر مایا، مکزیک

این هرم متشکل از چرخه‌های نجومی است , که مایایی با آن آشنا هستند . در طول , دو بار در سال , یک پدیده شگفت‌انگیز رخ می‌دهد و حتی تماشاگران بیشتری را جذب می‌کند : همان طور که خورشید غروب می‌کند , یک مار به نظر می‌رسد که در حدود 365 قدم است که هر کدام یک روز از سال را نشان می‌دهند . شما می‌توانید به طور جداگانه از سایت بازدید کنید و یا یک راهنما را استخدام کنید .
چرا به آنجا بروی ?
یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین بناهای تاریخی در جهان .
کی به آنجا بروی ?
این سایت در تمام طول سال باز است . فردا صبح , وقتی هوا خیلی گرم نیست . شب یک نمایش روشنایی است . برای این پدیده مار تا بیست و یکم ماه مارس و 21 سپتامبر به آنجا می‌رود .
چطور به آنجا برسیم ?
این مکان در نزدیکی شهر کوچک واقع شده‌است . با اتوبوس از فرودگاه‌های مریدا و کانکون یا دیگر شهره‌ای مکزیک به آنجا بروید .

انتشار: 21 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 5

به "معروف ترین ساختمان عصر مایا، مکزیک" امتیاز دهید

2 کاربر به "معروف ترین ساختمان عصر مایا، مکزیک" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین ساختمان عصر مایا، مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید