معرفی ال کاستیلوی مکزیک، مشهورترین بنای دوران مایا (تور مکزیک ارزان)

به گزارش مجله تور مالزی، ال کاستیلو یا هرم چیچن ایتزا در استان یوکاتان کشور مکزیک، به وسیله مردم مایا ساخته شده اند. چیچن ایتزا، یکی از شهرهای بزرگ قبل دوران کلمبیایی ها بود. ال کاستیلوی مکزیک، مشهورترین بنای مربوط به دوره مایا در این سرزمین می باشد. با خبرنگاران همراه باشید تا با بنای باستانی ال کاستیلو آشنا شوید.

معرفی ال کاستیلوی مکزیک، مشهورترین بنای دوران مایا (تور مکزیک ارزان)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مکزیک ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

آشنایی با ال کاستیلو

ال کا ستیلو یا معبد Kukulcan ، مشهور ترین بنای این منطقه باستانی است. این هرم ما بین قرن 9 تا 12، ساخته شده و هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید. این هرم شامل چرخه های نجومی است که مردمان مایا با آن آشنا بودند . در طول دوران اعتدال که هر دو سال یکبار اتفاق می افتد، پدیده شگفت انگیزی رخ می دهد که موجب جذب تماشاگران زیادی به این منطقه می گردد. با غروب خورشید ، مار ی ظاهر می گردد که به دور 365 پله پیچ می خورد و نشان از یک روز سال است. شما می توانید تنها و یا به صورت دسته جمعی به همراه یک راهنما از این مکان تماشا کنید.

برترین زمان بازدید از بنا

این مکان، یکی از بزرگ ترین و مشهورترین ترین آثار تاریخی در دنیا می باشد و در تمام طول سال برای بازدیدکنندگان باز است . البته اگر می خواهید بدانید که برترین زمان بازدید از این بنا چه موقعی می باشد، بهتر است بگوییم که صبح که هوا خیلی گرم نیست، به این مکان بروید، البته شب ها نیز می توانید از تماشای نمایش نور لذت ببرید. برای تماشای مارها، از 20 مارس تا 20 سپتامبر برنامه ریزی کنید.

چگونه می توان به این مکان رفت؟

این مکان تاریخی در نزدیکی شهر کوچک پیست واقع شده است . برای رسیدن به این بنا و بازدید از آن، شما می توانید با اتوبوس از فرودگاه های Merida و Cancun و یا شهرهای دیگر مکزیک به آن جا بروید.

منبع: همگردی
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2142

به "معرفی ال کاستیلوی مکزیک، مشهورترین بنای دوران مایا (تور مکزیک ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ال کاستیلوی مکزیک، مشهورترین بنای دوران مایا (تور مکزیک ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید