سامسونگ مسائل فراوری گلکسی S21 فن ادیشن را حل نموده است

به گزارش مجله تور مالزی، طبق گزارش های نو، شرکت سامسونگ که چندی پیش برای فراوری و عرضه گلکسی S21 فن ادیشن به بازار با مسائل عمده ای از جمله کمبود تراشه های اسنپدراگون 888 و اگزینوس 2100 روبرو شده بود، قرار است که فراوری گوشی پرچم دار ارزان خود را از سر بگیرد و آن را در اختیار کاربران قرار دهد.

سامسونگ مسائل فراوری گلکسی S21 فن ادیشن را حل نموده است

با وجود اینکه عموم کاربران از مسائل متعددی که شرکت سامسونگ برای فراوری گلکسی اس 21 فن ادیشن با آن ها دست و پنجه نرم می نماید، با خبر هستند و این تبدیل به یک موضوع مهم برای این شرکت شده است، اما این گوشی هنوز به بازار جهانی موبایل عرضه نشده است. مهم ترین مشکل سامسونگ برای تاخیر در فراوری این گوشی، کمبود تراشه مورد احتیاج بوده است و در حال حاضر اینطور به نظر می رسد که این مسائل تاریخ عرضه جهانی این گوشی که قرار بود در سال 2021 باشد را به تاخیر انداخته است. اما از این غول کره ای خبر های خوبی به گوش می رسد.

گزارشات اخیر نشان می دهد که شرکت سامسونگ این مسائل را بعد از فراوری تنها 10 هزار دستگاه از این گوشی در ماه جاری حل نموده است و این آمار و ارقام نسبت به مقدار فروش و استقبال کاربران از گلکسی اس 20 فن ادیشن در سال گذشته، رقم قابل ملاحظه ای را نشان نمی دهد.

از این گذشته، هدف سامسونگ از فراوری این گوشی ایجاد تعادل بین قیمت مناسب و ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری بی نظیر یک گوشی پرچم دار است. به هر حال، هنوز معلوم نیست که شرکت سامسونگ چه زمانی به تعداد مدنظر خود در فراوری گوشی گلکسی اس 21 فن ادیشن برسد و آن را به بازار جهانی موبایل عرضه کند.

اما بعضی از کارشناسان صنعت موبایل معتقدند که برای انجام این کار بسیار دیر شده است، زیرا در حال حاضر گوشی گلکسی اس 21 با قیمتی تقریبا یکسان با قیمت احتمالی گلکسی اس 21 فن ادیشن در بازار به فروش می رسد. با این تفاسیر، خرید گلکسی اس 21 فن ادیشن که علاوه بر قیمت آن، ظاهرا از لحاظ مشخصات فنی هم شرایط خیلی بهتری به نسبت گلکسی اس 21 ندارد، منطقی به نظر نمی رسد. بنابراین اینطور می گردد نتیجه گرفت که شرکت سامسونگ در وهله اول در عرضه و فروش گوشی گلکسی اس 21 فن ادیشن با شکست روبرو شده است و باید دید برای جبران این ناکامی، غول عظیم دنیای گجت ها چه تدبیری در نظر خواهد گرفت.

منبع:

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1759

به "سامسونگ مسائل فراوری گلکسی S21 فن ادیشن را حل نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ مسائل فراوری گلکسی S21 فن ادیشن را حل نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید