ساپینتو محروم شد، باز شدن پای ملوان به پرونده هلال احمر و استقلال

به گزارش مجله تور مالزی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، ساپینتو را به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یک سال و جریمه نقدی محکوم کرد.

ساپینتو محروم شد، باز شدن پای ملوان به پرونده هلال احمر و استقلال

کمیته انضباطی پس از آنالیز تخلفات سرمربیان دو تیم لیگ فزونی، رای خود را صادر کرد.

در ملاقات ملوان بندر انزلی و استقلال تهران در هفته دوم رقابت های لیگ برتر تخلفاتی از سوی ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال در جریان بازی مبنی بر لگد زدن به برانکارد مسئولین هلال احمر رخ داد که این امر باعث ایجاد تشنج شده است.

ضمن تذکر به باشگاه ملوان به جهت معین نمودن جایگاه مناسب برای خدمتگذاران عرصه فوتبال، این حرکت سرمربی استقلال تخلف و مصداق رفتار غیر ورزشی و نقض اصول کلی رفتار و مشمول مواد 51 و 64 مقررات انضباطی محسوب می گردد.

این تذکر درحالی داده شد که باشگاه ملوان ضمن دعوت از چهار نیروی زحمتکش هلال احمر حاضر در استادیوم سیروس قایقران بندر انزلی، از آن ها به جهت سعه صدر و جلوگیری از بروز حواشی بیشتر با رفتار حرفه ای در روز مسابقه، با اهدای لباس ملوان و تقدیرنامه، تشکر به عمل آورد.

لذا اعضای کمیته انضباطی ریکاردو ساپینتو را طبق مواد 93 و 94 و به جهت عذرخواهی ایشان پس از بازی، به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت تعلیقی از مسابقات رسمی به فوتبال و به مدت یک سال محکوم کرد و در صورتی که در مدت زمان تعلیق مرتکب هرگونه تخلف دیگری گردد محرومیت تعلیقی وی به اجرا درخواهد آمد.

رای صادره در مورد محرومیت تعلیقی قطعی و درخصوص جریمه تعیینی، ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نظر کمیته استیناف است.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 شهریور 1401 بروزرسانی: 2 شهریور 1401 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2077

به "ساپینتو محروم شد، باز شدن پای ملوان به پرونده هلال احمر و استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو محروم شد، باز شدن پای ملوان به پرونده هلال احمر و استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید