سرمربی النصر: ناراحتم ... ، من اینجا هستم که درباره خودمان نظر بدهم!

به گزارش مجله تور مالزی، سرمربی النصر می گوید که رونالدو نیز مثل بقیه بازیکنان است و تمام تلاشش را کرد.

سرمربی النصر: ناراحتم ... ، من اینجا هستم که درباره خودمان نظر بدهم!

لوئیس کاسترو سرمربی پرتغالی النصر پس از پیروزی شیرین تیمش برابر پرسپولیس، با تعریف و تمجید از شاگردان گل محمدی گفت: ما مقابل یک تیم خوب توانستیم نتیجه عالی کسب کنیم. برابر تیم قدرتمند پرسپولیس برنده شدیم و حالا خودمان را برای ملاقات بعدی (برابر الاهلی) آماده می کنیم.

وی درمورد اینکه برخلاف تصور، پرسپولیس امروز حریف قدرتمندی برای النصر نبود، گفت: اینجا حضور ندارم که پرسپولیس را تحلیل کنم، من اینجا هستم که درباره تیم خودم نظر بدهم. در خط دفاعی عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم موقعیت های زیادی خلق کنیم. پرسپولیس تیم خوبی است. پس از گل های مان بازی را کنترل کردیم. توانستیم در عرض بازی نموده و پرسپولیس را به برترین شکل کنترل کنیم. سعی می کردیم از توپ های پشت دفاع استفاده کنیم و تیمم امروز برترین عملکرد را داشت و پیروز بازی شدیم.

او ادامه داد: پرسپولیس تیم خوبی است اما امروز تیم من برترین عملکرد را داشت و برنده شدیم. با وجود اینکه بازی بدون تماشاگر برگزار گردید، اما توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. این بازی اولین قدم ماست و کوشش می کنیم به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کنیم.

او درباره تمرین نکردن بازیکنان این تیم پیش از ملاقات با پرسپولیس گفت: در فوتبال امروزی شرایطی پیش می آید که خیلی وقت ها ممکن است تصمیمات متفاوتی بگیرید. النصر 12 بازیکن ملی پوش دارد و هر تصمیمی به همراه کادر فنی می گیرم، برترین تصمیم خواهد بود.

کاسترو راجع به عدم گلزنی کریستیانو رونالدو گفت: رونالدو نیز مثل بقیه بازیکنان است و تمام کوششش را کرد که برترین عملکرد را داشته باشد. درست است که نتوانست گلزنی کند، ولی حضور و نحوه بازی اش یاری کرد که النصر پیروز به گلزنی گردد. ما مقابل یک تیم خوب توانستیم نتیجه خوبی بگیریم و برابر تیم قدرتمند پرسپولیس برنده شدیم و از این به بعد آماده بازی آینده مان خواهیم شد.

او درباره استقبال طرفداران ایرانی نیز گفت: ایران کشور بسیار خوبی است و خوشحالم به ایران آمدم و ناراحتم که باید اینجا را ترک کنم. نکات مثبت زیادی درباره ایران شنیدم و برای این کشور آرزوی برترین ها را می کنم. از طرفدارانی که در فرودگاه و هتل حضور داشتند، تشکر می کنم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 شهریور 1402 بروزرسانی: 29 شهریور 1402 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2245

به "سرمربی النصر: ناراحتم ... ، من اینجا هستم که درباره خودمان نظر بدهم!" امتیاز دهید

1 کاربر به "سرمربی النصر: ناراحتم ... ، من اینجا هستم که درباره خودمان نظر بدهم!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی النصر: ناراحتم ... ، من اینجا هستم که درباره خودمان نظر بدهم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید