سرگیجه سرمربی پرسپولیس با جذب ستاره تیم ملی! ، کپی گل محمدی از روی کالدرون؟

به گزارش مجله تور مالزی، حضور احتمالی کنعانی زادگان در پرسپولیس، یک سؤال فنی بزرگ به همراه دارد.

سرگیجه سرمربی پرسپولیس با جذب ستاره تیم ملی! ، کپی گل محمدی از روی کالدرون؟

به گزارش خبرنگاران آنلاین، به هر حال فصل نقل وانتقالات است و این احتمال وجود دارد که هر لحظه یک خبر تازه و غیرمنتظره منتشر گردد. مثلا شاید همین الان که شما در حال مطالعه این مطلب هستید، محمدحسین کنعانی زادگان با یک باشگاه در قطر قرارداد امضا کند و تمام. اینها را نمی دانیم و قادر به پیش بینی اش هم نیستیم، اما دست کم در زمان تنظیم این مطلب اخبار و شایعات حاکی از بازگشت قریب الوقوع کنعانی زادگان به پرسپولیس است. گویا مدافع ملی پوش و سابق سرخ ها بعد از 2فصل حضور در لیگ قطر به پرسپولیس بازخواهد گشت. او مذاکرات مثبتی با مدیران باشگاه داشته و اصلا شاید بر پایه همین توافقات اولیه هم بوده که قرمزها به راحتی اجازه دادند شجاع خلیل زاده راهی تیمی دیگر گردد.

درصورتی که کنعانی زادگان به پرسپولیس برگردد، استحکام خط دفاعی قرمزها افزایش خواهد یافت، چرا که بدون تعارف او مدافع خوبی است، هرچند تا فردا صبح می گردد در خصوص مصایب اخلاقی و رفتاری اش حرف زد! در عین حال اما افزوده شدن کنعانی به زوج مرتضی پورعلی گنجی و گولسیانی، یک سرگیجه فنی هم برای یحیی گل محمدی به همراه خواهد آورد؛ اینکه چه کسی باید روی نیمکت بنشیند؟ گنجی و گئورگی فصل گذشته زوج اصلی خط دفاعی پرسپولیس بودند و آمار خوبی هم به ثبت رساندند. بدیهی است که پرسپولیس باید یک مدافع استاندارد دیگر در همین قد و قواره جذب کند، اما شاید نیمکت نشینی یک نفر از بین این 3نفر، حاشیه هایی درست کند. پرسپولیس در زمان حضور گابریل کالدرون این مشکل را داشت؛ چرا که جلال حسینی، شجاع خلیل زاده و کنعانی به طور همزمان آماده بازی بودند.

مربی آرژانتینی در مقطعی شجاع را در پست دفاع راست بازی داد که با واکنش منفی این بازیکن همراه شد و برای مدتی شاهد نیمکت نشینی او بودیم. پس از آن اما کالدرون تصمیم گرفت از این 3 نفر به طور چرخشی استفاده کند که ایده خوبی هم بود. آیا همان اتفاق در پرسپولیس فصل آینده هم تکرار خواهد شد؟

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 تیر 1402 بروزرسانی: 6 تیر 1402 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2215

به "سرگیجه سرمربی پرسپولیس با جذب ستاره تیم ملی! ، کپی گل محمدی از روی کالدرون؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرگیجه سرمربی پرسپولیس با جذب ستاره تیم ملی! ، کپی گل محمدی از روی کالدرون؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید