سلطانی فر: واگذاری استقلال و پرسپولیس از اهم برنامه های وزارتخانه است، وزارت ورزش در اجرای آن مصمم است

به گزارش مجله تور مالزی، وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت واگذاری استقلال و پرسپولیس از مهمترین برنامه های این وزارتخانه در سال 1399 است.

سلطانی فر: واگذاری استقلال و پرسپولیس از اهم برنامه های وزارتخانه است، وزارت ورزش در اجرای آن مصمم است

جهت دریافت خدمات اجرای گلدان در پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر با تاکید بر این موضوع که خانواده بزرگ ورزش و جوانان در سال 99 سال پرکاری را پیش رو دارد، واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس را از اهم برنامه های این وزارتخانه مطرح نمود.

وی گفت: این اقدام در راستای برنامه های توسعه ای این دو باشگاه صورت خواهد گرفت و وزارت ورزش و جوانان در اجرای آن بسیار مصمم است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنانش،حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک و اعزام ملی پوشان آماده به توکیو و شرکت 4 تیم فوتبال کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را بخشی از برنامه های دیگر حوزه ورزش اعلام نمود.

او همچنین اعلام نمود که حضور مقتدرانه در مرحله برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی نیز از دیگر برنامه هایمان در سال پیش رو خواهد بود.

سلطانی فر اضافه نمود: سال پرتلاشی را با همکاری خانواده ورزش ، ورزشکاران و جوانان عضو سه هزار سمن خواهیم داشت تا انشاءالله بتوانیم کارنامه موفقی را به مردم عزیز کشورمان ارائه کنیم.

*وزارت ورزش و جوانان در سال های اخیر همیشه از واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به عنوان مهمترین برنامه هایش یاد نموده در حالی که این اتفاق تا به امروز عملی نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 777

به "سلطانی فر: واگذاری استقلال و پرسپولیس از اهم برنامه های وزارتخانه است، وزارت ورزش در اجرای آن مصمم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: واگذاری استقلال و پرسپولیس از اهم برنامه های وزارتخانه است، وزارت ورزش در اجرای آن مصمم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید