سیچلو: بازی سختی مقابل چین داریم

به گزارش مجله تور مالزی، سرمربی تیم والیبال امید ایران گفت: بازی فردای ایران مقابل تیم چین که یکی از بهترین تیم های آسیا است، سخت خواهد بود.

سیچلو: بازی سختی مقابل چین داریم

با تور خیلی ارزان چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، خوان سیچلو عصر امروز در نشست خبری خاتمه ملاقات تیم های ایران و مالزی در اردبیل گفت: تیم والیبال امید مالزی یک تیم خوب و منسجم است که توانست بازی نخست خود تیم استرالیا را شکست دهد و یکی از ویژگی های این تیم توپ گیری مناسب بازیکنان است.

وی اضافه کرد: تیم والیبال امید ایران بعد از بازی دو روز استراحت داشت که این موضوع سبب شد برخی ناهماهنگی ها در بین بازیکنان به وجود بیاید. بر همین اساس ست نخست بازی را خوب بازی نکردیم و نتیجه را به مالزی واگذار کردیم ولی در ادامه مسابقه با همت بازیکنان و پیاده کردن تاکتیک های فنی به پیروزی دست یافتیم.

سرمربی تیم والیبال امید ایران در رابطه با بازی فردا گفت: فردا مقابل یکی از بهترین تیم های آسیا یعنی تیم چین بازی دارد و سعی می کنیم در تمرین فردا صبح اشتباهات خود را که بیشتر در زدن سرویس بود جبران کنیم، چرا که بازی سختی را پیش رو داریم.

سیچلو توضیح داد: امیدواریم با کاهش اشتباهات و درصد سرویس موفقیت بالا مقابل چین نتیجه مطلوبی کسب نموده و بتوانیم پیروزی را از آن خود کنیم.

رحمان تقی زاده کاپیتان تیم والیبال امید ایران نیز در ادامه این نشست خبری اظهار کرد: تیم مالزی یک تیم بسیار خوب و منسجم بود که بازیکنان ایران با تشویق بی امان طرفداران خود توانستند این تیم را شکست دهند و برای بازی فردا با روحیه بیشتر حاضر می شویم.

وی اضافه کرد: تیم ملی والیبال امید ایران نسبت به بازی قبل صد در صد عملکرد بهتری داشت. تیم هایی که در مقابل ایران صف آرایی می نمایند با انگیزه ظاهر می شوند که این خود کار ما را برای پیروزی سخت تر می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 679

به "سیچلو: بازی سختی مقابل چین داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیچلو: بازی سختی مقابل چین داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید