میزبان جام ملت های آسیا نوامبر 2014 انتخاب می گردد، انصراف رسمی 4 کشور

به گزارش مجله تور مالزی، خبرنگاران: کارگاه دوروزه آموزشی برای میزبانی رقابت های جام ملت های 2019 آسیا به میزبانی مالزی برگزار گردید.

میزبان جام ملت های آسیا نوامبر 2014 انتخاب می گردد، انصراف رسمی 4 کشور

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حامد مؤمنی که در کارگاه دوروزه آموزشی برای میزبانی رقابت های جام ملتهای 2019 آسیا به میزبانی مالزی حضور یافته بود،گفت: از 7 کشور، فقط نمایندگان ایران، عربستان و امارات حضور داشتند. در این کارگاه دوروزه قائم مقام و دبیرکل AFC اعلام نمود که در چند روز گذشته در رسانه ها خبری مبنی بر انصراف کشور بحرین از میزبانی جام ملتهای آسیا در سال 2019 منتشر شده اما هنوز هیچ نامه رسمی از سوی فدراسیون بحرین برای ما ارسال نشده و بر همین اساس ما بحرین را کنار ایران، کویت، عمان، عربستان، تایلند و امارات که درخواست میزبانی این مسابقات را دارند، می دانیم. کشورهایی که از میزبانی این پیکارها به صورت رسمی انصراف داده اند، لبنان، میانمار، چین و مالزی هستند.

وی اضافه نمود: مواردی که در این کارگاه آموزشی دوروزه مطرح شد درباره اطلاعات، برنامه زمان بندی، انتظارات AFC در مورد مراحل درخواست میزبانی، بخش حقوقی AFC، اطلاعات مربوط به دپارتمان مسابقات، زیرساختار فنی و لجستیکی، تشریفات و میزبانی، بازاریابی، رسانه ها، روابط عمومی و نیروی انسانی، گزارش اقتصادی و حسابرسی و جلسه پرسش و پاسخ بود.

مؤمنی مطرح کرد: قرار است که بین ماههای نوامبر تا مارس نمایندگان AFC به کشورهایی که درخواست میزبانی داده اند، سفر و از امکانات و شرایط کشورها بازدید نمایند و پس از بازگشت به AFC گزارش های خود را آنالیز و نواقص کشورها را مطرح می نمایند و فرصتی به کشورها می دهند تا نواقص و مسائل احتاقتصادی خود را برطرف نمایند. سپس نشستی را با حضور اعضای هیئت رئیسه و کمیته اجرایی AFC مجدداً برگزار خواهند کرد و از کشورهای ایران، کویت، عمان، عربستان، بحرین، تایلند و امارات دعوت می نمایند تا درباره شرایط میزبانی و اهدافشان موارد مختلف را مطرح نمایند و در نهایت در ماه نوامبر 2014 (آبان و آذر 93) از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا نام کشوری که شرایط میزبانی رقابت های جام ملتهای آسیا در سال 2019 را دارد، اعلام می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 360

به "میزبان جام ملت های آسیا نوامبر 2014 انتخاب می گردد، انصراف رسمی 4 کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبان جام ملت های آسیا نوامبر 2014 انتخاب می گردد، انصراف رسمی 4 کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید