شرکتی آمریکایی از اسپری جدید ضدکرونا در هواپیما های خود استفاده می کند

به گزارش مجله تور مالزی، یکی از شرکت های هواپیمایی آمریکایی خاطرنشان کرد برای افزایش پرواز ها و اطمینان دادن به مسافران از محصول جدیدی برای ضدعفونی کردن فضای داخلی هواپیما های خود استفاده می کند.

شرکتی آمریکایی از اسپری جدید ضدکرونا در هواپیما های خود استفاده می کند

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، شرکت هواپیمایی آمریکن مستقر در تگزاس در بیانیه ای گفت که استفاده از اسپری جدیدی با نام سرفیس وایز2 (SurfaceWise2) را برای از بین بردن کووید 19 آغاز کرده است که یک پوشش سطحی ضدویروسی روی تمام وسایل و صندلی های هواپیما ایجاد می کند.

این شرکت حمل و نقلی همچنین گفت: در ماه های آینده تمامی ناوگان های هوایی این شرکت هواپیمایی از سرفیس وایز2 برای اسپری الکترواستاتیک روی سطوح داخلی هواپیما استفاده خواهند کرد تا به مسافران اطمینان دهند پروازی بدون خطر و بدون آلوده شدن به کووید 19 را تجربه خواهند کرد.

این در حالی است که ایالات متحده آمریکا از زمان شیوع بیماری کرونا از اواسط ماه مارس شاهد ریزش شدید مسافرت های هوایی بوده و خطوط هوایی در تلاشند که با رعایت پروتکل های لازم از جمله ضدعفونی کردن فضای داخل هواپیما و اجباری کردن ماسک برای مسافران حتی در داخل هواپیما، مردم را دوباره به مسافرت های هوایی ترغیب کنند.

شرکت آمریکن گفت که مسافران بالای دو سال ملزم به زدن ماسک هستند و تمامی سطوح و صندلی های هواپیما ها به صورت شبانه روزی ضدعفونی خواهند شد.

گفتنی است که شرکت سازنده سرفیس وایز2 ادعا می کند که این اسپری با ایجاد حالت الکترواستاتیک روی سطوح تا 90 روز می تواند از نشست ویروس کرونا روی آن ها جلوگیری کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1145

به "شرکتی آمریکایی از اسپری جدید ضدکرونا در هواپیما های خود استفاده می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکتی آمریکایی از اسپری جدید ضدکرونا در هواپیما های خود استفاده می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید