صنایع دستی اردکان به عنوان برند در سطح بین المللی معرفی گردد

به گزارش مجله تور مالزی، نشست معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

صنایع دستی اردکان به عنوان برند در سطح بین المللی معرفی گردد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، در این نشست که عصر دوشنبه 16 تیر 99 در محل دفتر معاون صنایع دستی کشور برگزار گردید، پویا محمودیان معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی و محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی راهکارهای حمایت از هنرهای سنتی و صنایع دستی در استان یزد خصوصا شهرستان اردکان را آنالیز کردند.

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست در سخنانی گفت: اردکان دارای ظرفیت های بی نظیری در حوزه صنایع دستی است و رشته های موجود در این استان باید به عنوان برند در سطح ملی و بین لمللی معرفی شوند.

محمودیان اضافه نمود: حمایت از هنرمندان صنایع دستی در سال جهش فراوری اهمیت دو چندان دارد و با توجه به رشته های فعال در اردکان حمایت از هنرمندان صنایع دستی در این شهرستان باید با قوت بیشتری دنبال گردد.

او اضافه نمود: حمایت از هنرمندان صنایع دستی در اردکان می تواند در ایجاد اشتغال و توسعه این شهرستان تاثیرگذار باشد.

محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با قدردانی از کوشش های معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از آمادگی برای تقویت همکاری ها با این وزارتخانه اطلاع داد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1060

به "صنایع دستی اردکان به عنوان برند در سطح بین المللی معرفی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنایع دستی اردکان به عنوان برند در سطح بین المللی معرفی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید