فراز و فرودهای این هفته ایران مال

به گزارش مجله تور مالزی، این روزها که تهران را هوای دودآلود فرا گرفته است، تنفس هوای پاک مزیتی است که به دیگر ویژگی های فرهنگی، ورزشی و تجاری ایران مال افزوده شده است. در این میان خبر داغ این هفته ایران مال به فروش 35 درصد سهام این مجموعه عظیم تعلق دارد.

فراز و فرودهای این هفته ایران مال

فروش 35 درصد از سهام ایران مال در مزایده

معاون مالی بانک آینده خاطرنشان کرد: در اجرای قانون برطرف بنگاهداری بانک ها، 35 درصد از سهام این مجموعه چندمنظوره فرهنگی، ورزشی و تجاری به فروش رسیده است. به گفته محمد زاده، شرکت کیان سازه خریدار سهام بانک آینده است و طبق مصوبه هیات مدیره و نهاد ناظر 65 درصد سهام الباقی این پروژه ملی هم به وسیله بازار سرمایه به فروش می رسد.

قرار است به زودی سهام ایران مال در بازار بورس برای مردم و همه متقاضیان عرضه گردد. ایران مال یکی از پنج مال برتر دنیا است که با سرمایه گذاری بانک آینده ساخته و مورد بهره برداری قرارگرفته است. طبق مصوبه هیات مدیره و تصمیم نهاد ناظر بر بانک اینده، مقرر شده 65 درصد سهام الباقی این پروژه ملی به وسیله بازار سرمایه به فروش برسد تا اقشار مختلف مردم و دیگر خریداران سهام از این فرصت مالی بهره مند شوند.

حمایت از مدال آوران بیماران خاص و پیوند اعضا

قهرمانان مدال آور بیماران خاص برای آمادگی از امکانات ورزشی ایران مال استفاده می نمایند. 17 قهرمان مدال آور ضمن بازدید از بخش های مختلف، از مجموعه ایران مال به دلیل در اختیار گذاشتن امکانات ویژه برای تمرین ورزشکاران پیوند اعضا قدردانی کردند.

بهره برداری از واحدهای جدید

در ادامه بهره برداری از فروشگاه های جدید مجموعه بازار عظیم ایران چند فروشگاه عظیم در طبقات جی 1 و جی 3 این مجموعه به بهره برداری رسیدند. این فروشگاه ها در حوزه کفش ورزشی و لباس کودک فعالند.

اگر به دنبال محیطی مفرح و شاد برای خود و خانواده تان هستید، در ایران مال ناب ترین ها را از فرهنگ و ورزش تا تجارت می توانید پیدا کنید. راه های ارتباطی با ما را در تصویر می بینید.

اداره کل روابط عمومی بازار عظیم ایران

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1377

به "فراز و فرودهای این هفته ایران مال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراز و فرودهای این هفته ایران مال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید