فولکس واگن اطلس کراس اسپرت؛ خودرویی برای لمس نهایت هیجان

به گزارش مجله تور مالزی، فولکس واگن وارد مسابقات آفرود باجا 1000 می گردد. تاکنون شاهد خودروهای آفرود زیادی بوده ایم که در بیابان های مکزیک بالا و پایین می پرند، اما این بار فولکس واگن این وظیفه را برعهده گرفته است. شاسی بلند جدید این شرکت ظاهر عجیب و ترسناکی دارد، اما به نظر گزینه مناسبی برای حضور در مسابقات باجا 1000 است.

فولکس واگن اطلس کراس اسپرت؛ خودرویی برای لمس نهایت هیجان

نایب رئیس بازاریابی فولکس واگن درباره این مدل جدید گفته است: شرکت در این مسابقات به عنوان یک ورزش در گذشته به برند های خاصی محدود شده بود. البته فولکس واگن قبلا در مسابقات باجا حضور داشته و امیدواریم با اطلس کراس اسپرت این حضور جذاب را در این مسابقات ادامه دهیم.

البته این اطلس کراس اسپرت یک خودروی معمولی نیست. این مدل از موتور 2 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بهره می برد که تقویت شده تا توان 480 اسب بخار فراوری کند. این موتور قادر است توان 600 اسب بخار فراوری کند، اما فولکس واگن هنوز در حال تست این خودرو در شرایط مختلف است. این یعنی احتمال اینکه اطلس کراس اسپرت در آینده بتواند قدرتی بیشتر از 480 اسب بخار فراوری کند وجود دارد.

با اینکه این شاسی بلند مخصوص مسابقات باجا هنوز در دست توسعه قرار گرفته است، فولکس واگن جزئیات بیشتری درباره آن منتشر ننموده است. این شرکت اطلس را به عنوان یک ماشین مخصوص مسابقات آفرود طراحی نموده است. این مدل اولین خودروی چهار چرخ محرک است که در مسابقات سطح 7 باجا شرکت خواهد نمود. تنر فاوست قهرمان رالی کراس و مجری سابق تخت گاز یکی از رانندگان این خودرو خواهد بود.

منبع: motor1

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 586

به "فولکس واگن اطلس کراس اسپرت؛ خودرویی برای لمس نهایت هیجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولکس واگن اطلس کراس اسپرت؛ خودرویی برای لمس نهایت هیجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید