فیلم خجالت آور از دنیا دنیابخت ! ، دلار مهمتر از آبرو !

به گزارش مجله تور مالزی، خبرنگاران: صحبت های جالب دنیا دنیابخت شاخ و مدل جنجالی اینستاگرام و همسر سابق مهراد جم درباره کارهایی که بعد زایمان می خواهد انجام دهد دنیا دنیابخت هر نوع حرفی می زند از تمسخر شدن ابایی ندارد و فقط می خواهد دلار به جیب بزند و این اقدامات خحالت آور است.

فیلم خجالت آور از دنیا دنیابخت ! ، دلار مهمتر از آبرو !

جهان جهانبخت در دوران بارداری همچنان در اینستاگرام فعال است. استوری ها و لایوهای متنوعی را جهان جهانبخت منتشر می کند. جهان جهانبخت در فیلم هایش از شرایط خود و فرزندش می گوید.مهراد جم جهان جهانبخت را ترک کرد. جهان جهانبخت اخیرا لایوی در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگاران،جهان جهانبخت چهره جنجالی این روزها می گوید که بارداری باعث شده که نتواند این روزها آن طور که باید تیپ بزند و به خودش برسد و به زودی با جهانی جدیدی جهان رو به رو می شود!

جهان خانم با هزار قلم آرایش و بعد افکت های اینستاگرامی و بعد ژست گرفتن های خاصی که صورتش خوش فرم به نظر برسد در لایو حاضر می شد و می گوید هنوز به خودش نرسیده به خاطر بارداری و قرار است بعد از زایمان بیشتر به خودش برسد، من خودم که دخترم و باردار نیستم به مقدار حال فعلی جهان در زندگیم آرایش نکردم .

انکار بچه جهان جهانبخت از طریق مهراد جم

هرچند که جهان اصرار دارد که بچه ای که باردار است پدرش مهراد جم است و ما هم با او هم عقیده ایم ولی مهراد جم در گفتگو با یکی از دوستانش گفته بود که این بچه او نیست ! برخی می گویند که مهراد جم برای اینکه در ایران برایش مسئله ای پیش نیاد همه چیز را انکار می کند و خودش را قربانی جلوه می دهد. خود جهان قبلا گفته بود که مهراد جم همیشه با یک حاجی در تماس بود و کارهای بازگشتش به ایران را اوکی کرده است ! مهراد جم همه عکس های مشترک با جهان جهانبخت را از صفحه خودش پاک کرده ولی جهان جهانبخت هنوز هم عکس های مهراد را در صفحه خود باقی گذاشته است.

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

منبع: رکنا
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1784

به "فیلم خجالت آور از دنیا دنیابخت ! ، دلار مهمتر از آبرو !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم خجالت آور از دنیا دنیابخت ! ، دلار مهمتر از آبرو !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید